Asystent / Asystentka Biura

Asystent / Asystentka Biura
Lokalizacja: Warszawa

Twoje zadania:
  • bieżąca obsługa sekretariatu,
  • obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej,
  • koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji,
  • obsługa gości zewnętrznych,
  • rezerwacje podróży służbowych,
  • koordynacja dostępności sal konferencyjnych.
Nasze oczekiwania:
  • wykształcenie min średnie,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
  • biegła obsługa komputera, w tym pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych,
  • komunikatywność, wysoka kultura osobista,
  • dyspozycyjność, dobra organizacja pracy własnej.
Oferujemy:
  • szeroki pakiet benefitów dla Ciebie i Twoich bliskich m. in. opieka medyczna, ubezpieczenie szpitalne LUX MED - Pełna Opieka, karta sportowa,
  • stabilne miejsce pracy i perspektywy rozwoju,​
  • zdobycie doświadczenia w dużej, znanej firmie - jesteśmy liderem branży medycznej,
  • dobrą atmosferę – po prostu lubimy ze sobą pracować!
Poczuj komfort pracy z nami
  • Opieka Medyczna
  • Ubezpieczenie szpitalne
  • Karta sportowa
  • Program wellbeingowy
  • Możliwość pracy hybrydowej
  • Profesjonalne szkolenia
  • Parking
  • Ubezpieczenie na życie
  • Kursy języka angielskiego
  • Program Poleceń

Podobne oferty

Asystent / Asystentka Zarządu

Dodano: dzisiaj

Firma: Medicover Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Al. Jerozolimskie 96

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Zarządzanie kalendarzem Dyrektora Finansowego Wspieranie funkcjonowania działu Finansów Koordynowanie obiegu dokumentów Zapewnienie bezpieczeństwa i poufności dokumentów, korespondencji oraz informacji...

Więcej

Asystentka Sekretariatu / Biura Wydziału Logistyki

Dodano: dzisiaj

Firma: Miejskie Zakłady Autobusowe Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, ul. Włościańska 52

Miejsce pracy: Miejskie Zakłady Autobusowe sp. z o.o., ul. Włościańska 52, Warszawa Wymagania stawiane kandydatom: wykształcenie średnie, mile widziane wyższe (kierunek: administracja, zarządzanie) bardzo dobra znajomość MS Office, w tym Excel i Power...

Więcej
/