Referent / Referentka ds. Administracyjnych

Referent / Referentka ds. Administracyjnych
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
  • Prowadzenie dzienników korespondencyjnych oraz przyjmowanie i wysyłanie poczty budowy
  • Pomoc w koordynacji bieżących spraw administracyjnych budowy oraz współpraca z Oddziałem
  • Dekretowanie i weryfikowanie faktur zgodnie z wytycznymi
  • Sortowanie, porządkowanie oraz archiwizacja dokumentów zgodnie z ISO
  • Pomoc przy przygotowaniu zestawień, raportów wymaganych przez przełożonego
  • Sporządzanie rejestru umów i zleceń budowy
  • Kontrola obiegu dokumentów między budową a biurem oddziału
Oczekiwania:
  • Wykształcenie z zakresu administracji, rachunkowości, budownictwa lub pokrewne (mile widziane także osoby posiadające status osoby uczącej się)
  • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Bardzo dobra znajomość programów MS Office (Word, Excel, Outlook)
  • Umiejętność pracy z dokumentami księgowymi
  • Mile widziana znajomość procedur ISO
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej
  • Bardzo dobre umiejętności interpersonalne
  • Umiejętność pracy w stresie i pod presją czasu
Oferujemy:
  • Możliwość zdobycia doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Możliwość rozwoju zawodowego
Benefity
  • Dofinansowanie karty sportowej / leasingu roweru
  • Prywatna opieka medyczna
  • Dofinansowanie uprawnień, studiów, zajęć językowych
  • Ubezpieczenie na życie
  • Wewnętrzne szkolenia i programy rozwojowe
  • Okolicznościowe spotkania firmowe
  • Konkursy wewnątrzfirmowe
  • Posiłki dla pracowników budów
Prosimy o dołączanie do aplikacji klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych widocznej po kliknięciu przycisku APLIKUJ.

Podobne oferty

Specjalista / Specjalistka ds. cenników

Dodano: wczoraj

Firma: Nowy Styl

Lokalizacja: podkarpackie / Jasło

Twój zakres obowiązków: pozyskiwanie i przetwarzanie informacji do cenników koordynacja prac nad cennikami w zakresie harmonogramu, wersji językowych, spójności zawartych informacji oraz ich jakości zadania związane z prowadzeniem rejestru błędów w...

Więcej

Młodszy specjalista ds. administracyjno-finansowych

Dodano: wczoraj

Firma: Urząd Dozoru Technicznego

Lokalizacja: śląskie / Gliwice

Kluczowe obowiązki: Kompleksowa obsługa Sekretariatu/ Biura Obsługi Klienta. Czuwanie nad prawidłowym obiegiem pism. Rejestrowanie spraw w systemach teleinformatycznych. Przyjmowanie i wysyłka korespondencji. Weryfikacja kompletności złożonych dokumentów....

Więcej
/