Specjalista do spraw administracji biura

Powiatowy Urząd Pracy w Sandomierzu
Specjalista do spraw administracji biura
Miejsce pracy: Sandomierz
Numer: StPr/24/0162
OBOWIĄZKI:
- administrowanie obiegiem dokumentów,- udzielanie informacji telefonicznej, - dbanie o pozytywne relacje z administracją publiczną i kontrahentami
WARUNKI PRACY:
Wymagania inne:

oferta stażu przeznaczona dla osób spełniających kryteria projektu EFS+ długotrwale bezrobotne (szczegóły u doradcy klienta)Staż na 6 m-cygwarancja zatrudnienia po odbytym stażu na 3 m-ce

Miejsce pracy:

Sandomierz


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 790,3 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Sandomierzu

Podobne oferty

Specjalista ds. administracyjnych z obszaru kadr i płac

Dodano: dzisiaj

Firma: SERVICE JOBS sp. z o.o.

Lokalizacja: pomorskie / Gdynia

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za szeroki zakres obowiązków biurowych, w tym głównie przygotowywanie dokumentów do biur rachunkowych, tworzenie szablonów pracowniczych oraz układanie grafików dla uczniów i ekspedientek. Wymagane...

Więcej

Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

Dodano: dzisiaj

Firma: LUX MED Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, ul. Pory 78

Praca w Szpitalu Carolina, ul. Pory 78, 02-757 Warszawa Twoją rolą będzie: Prowadzenie bazy danych środków trwałych w programie Access; Prowadzenie bazy danych kontroli dostępu oraz kluczy systemowych, nadawanie kart, kontrola administracyjna; Reagowanie na...

Więcej
/