Specjalista / Specjalistka ds. Administracji
Lokalizacja: Warszawa, ul. Pory 78
Praca w Szpitalu Carolina, ul. Pory 78, 02-757 Warszawa
Twoją rolą będzie:
- Prowadzenie bazy danych środków trwałych w programie Access;
- Prowadzenie bazy danych kontroli dostępu oraz kluczy systemowych, nadawanie kart, kontrola administracyjna;
- Reagowanie na potrzeby pracowników związane z wyposażeniem miejsca pracy (meble, sprzęt IT);
- Nadzór nad obrotem faktur i dokumentów działu technicznego;
- Współpraca z działem technicznym, zgłaszanie usterek;
- Współpraca z Zarządem;
- Współpraca z działek logistyki i pomoc w organizacji dostaw;
- Współpraca z sekretariatem, pomoc przy organizowaniu spotkań oraz konferencji;
- Nadzór nad firmą sprzątającą oraz ochroną budynku.
Oczekiwania wobec Ciebie:
- Wykształcenie min. średnie - preferowane wyższe;
- Bardzo dobra znajomość MS Office;
- Mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku administracyjnym/biurowym;
- Bardzo dobra organizacja pracy i zdolność szybkiego uczenia się;
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne.
My zadbamy o:
- Szeroki pakiet benefitów dla Ciebie i Twoich bliskich m. in. opieka medyczna, ubezpieczenie szpitalne LUX MED - Pełna Opieka, karta sportowa;
- Stabilne miejsce pracy i perspektywy rozwoju;
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
- Zdobycie doświadczenia w dużej, znanej firmie - jesteśmy liderem branży medycznej;
- Dobrą atmosferę – po prostu lubimy ze sobą pracować!