Technik administracji

Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Technik administracji
Miejsce pracy: Tarnowskie Góry
Numer: StPr/25/0234
OBOWIĄZKI:
Wykonywanie czynności związanych z archiwizacją dokumentacji; pomoc w realizacji bieżących zadań wydziału, m.in. przygotowywanie korespondencji do wysyłki, obsługa urządzeń biurowych;
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe, kierunek: prawo, administracja, ekonomia


Wymagania inne:

wykształcenie średnie lub wyższe (pożądane - prawo, administracja, ekonomia)

Miejsce pracy:

Tarnowskie Góry


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach

Podobne oferty

Specjalista ds. administracyjnych

Dodano: dzisiaj

Firma: FABE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

Zakres zadań: Bieżąca obsługa administracyjna biura, Nadzór nad obiegiem dokumentów firmowych i kadrowych, Sprawdzanie i przekazywanie dokumentów do odpowiednich działów (finanse, kontrakty), Wsparcie w wyszukiwaniu mieszkań dla pracowników terenowych,...

Więcej

Specjalista ds. Administracyjnych

Dodano: dzisiaj

Firma: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

Wprowadzanie dokumentów (faktury, zamówienia, umowy) do systemu elektronicznego. Zawieranie umów na media i usługi. Zaopatrzenie aptek stacjonarnych w materiały eksploatacyjne i biurowe. Kontakt z urzędami w ramach wykonywanych obowiązków. Pozyskiwanie nowych...

Więcej
/