Technik administracji

Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Technik administracji
Miejsce pracy: Tarnowskie Góry
Numer: StPr/24/0729
OBOWIĄZKI:
Pomoc w realizacji zadań biura, wykonywanie czynności związanych z archiwizacją dokumentacji (Starostwo Powiatowe - Biuro Strategii i Rozwoju)
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Znajomość oprogramowania Ms Office


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Tarnowskie Góry


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,4 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach

Podobne oferty

Specjalista ds. administracji - pracownik biura budowy

Dodano: dzisiaj

Firma: Jww Invest S. A.

Lokalizacja: mazowieckie / Ostrołęka

Obowiązki: sporządzanie raportów wg. instrukcji przełożonego, przygotowanie dokumentacji wg wyznaczonych standardów (przystemplowania elementów do spawania, sporządzanie protokołów, nadzór nad oznaczeniem materiałów), zlecenia badań spoin w oparciu o...

Więcej

Technik administracji (staż)

Dodano: wczoraj

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach

Lokalizacja: śląskie / Tychy

w załączeniu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: Wykształcenie średnie lub wyższe.Komunikatywność, wysoka kultura osobista, pracowitość.Umiejętność pracy w zespole oraz wysokie umiejętności interpersonalne.

Więcej
/