Staż - sekretarka

Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Staż - sekretarka
Miejsce pracy: Opole
Numer: StPr/24/2124
OBOWIĄZKI:
pon. - pt. 7.30-15.30
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Obsługa oprogramowania MS WORD
Uprawnienia: Obsługa oprogramowania MS EXCEL


Wymagania inne:

wykształcenie średnie z maturą lub wyższe, minimalne kwalifikacje/umiejetności: umiejętność sprawnej obsługi komputera MicrosoftWord, w tym na poziomie podstawowym-Excel, umiejętność posługiwania się językiem polskim, umiejętność readagowania pism, minimalne kwalifikacje/umiejętności: umiejętność sprawnej obsługi komutera MicrofoftWord, w tym na poziomie podstawowym Excel, umiejętność posługiwania się językiempolskim, umiejętnośc readagowania pism, osoby łatwo nawiązujące kontakt, lubiące pracę z klientem, chętne do pracy w zespole, mogace wykonywać czynności pracując z narażeniem na oddziaływanie następujących czynników: praca przy monitorze ekranowym powyżej 4h, czynniki biologiczne: wirusy przenoszone drogą kropelkową, inne czynniki: praca wymagająca dużej koncentracji i szybkiej reakcji na otrzymane informacje, stres

Miejsce pracy:

Opole


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,4 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu

Podobne oferty

Pracownik Sekretariatu

Dodano: dzisiaj

Firma: Staff Partners

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Wilanów

Zakres obowiązków: obsługa sekretariatu – odbieranie/łączenie telefonów oraz przyjmowanie gości obsługa korespondencji przychodzącej, wychodzącej organizacja spotkań organizacja podróży służbowych pracowników firmy współpraca z firmami...

Więcej

Sekretarka

Dodano: wczoraj

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Wałcz

-wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem akt spraw sądowych oraz urządzeń ewidencyjnych służących do ich rejestrowania (czynności do zapoznania się),-przygotowywanie akt do archwium,-przygotowywanie akt do brakowania,-rejestrowanie korespondencji...

Więcej
/