Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na pierwszym piętrze budynku przy ul. Powstańców Warszawy 1. Budynek Urzędu wyposażony jest w windy osobowe oraz pomieszczenia sanitarne dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Wejście do Urzędu wyposażone jest w podjazd. Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie. Obsługa urządzeń wielofunkcyjnych (np. drukarka, ksero, fax).
Zakres zadań
- wprowadza dane do systemów MS 2014+ oraz CSSF21+, w tym m.in. wyniki przeprowadzonych weryfikacji administracyjnych raportów wraz z zestawieniem dokumentów/wnioskiem o płatność, wyniki kontroli ex-ante i ex-post dokumentacji postępowań o udzielenie zamówień publicznych, wyniki kontroli projektów przeprowadzanych na miejscu ich realizacji
- przygotowuje dokumentację (m. in. wnioski, umowy i dyspozycje wypłaty) dotyczącą dotacji ujętych w części budżetowej Wojewody oraz środków z rezerwy celowej budżetu państwa w zakresie pozostającym w kompetencji Oddziału
- prowadzi rejestry danych i przygotowuje na ich podstawie materiały do sprawozdań w zakresie Programów: INTERREG V-A Republika Czeska – Polska oraz INTERREG Czechy – Polska 2021-2027
- przygotowuje dokumentację dotyczącą zakupów niezbędnych do funkcjonowania Oddziału
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub w pracy biurowej
- znajomość ustawy o finansach publicznych
- znajomość języka angielskiego lub czeskiego w stopniu komunikatywnym
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe