Starszy referent

Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu
Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy referent
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 145138

Warunki pracy


  • Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie
  • Praca jednozmianowa wykonywana w porze dziennej
  • Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym
  • Stanowisko pracy: typowe stanowisko biurowe wyposażone w komputer z monitorem oraz inne urządzenia biurowe
  • Bieżący kontakt z klientem zewnętrznym i wewnętrznym
  • Budynek biurowy: Urząd Skarbowy Wrocław Psie Pole, ul. Trzebnicka 33, 50-231 Wrocław, wejście od ul. Trzebnickiej
  • Budynek wielokondygnacyjny czteropiętrowy, nieprzystosowany dla osób niepełnosprawnych z narządem ruchu (stare budownictwo, brak wind, podjazdów, wąskie korytarze, niedostosowane toalety)
  • Przy budynku parking zewnętrzny, z wyznaczonymi miejscami dla osób niepełnosprawnych

Zakres zadań

  • Podejmuje działania zmierzające do likwidacji zaległości podatkowych w celu doprowadzenia do zaspokojenia wierzytelności
  • Prowadzi sprawy z zakresu udzielania ulg w spłacie zobowiązań podatkowych w celu efektywnego egzekwowania zaległości
  • Wykonuje czynności poprzedzające wszczęcie postępowania egzekucyjnego w celu doprowadzenia do zaspokojenia wierzytelności
  • Inicjuje i bierze udział w postępowaniach wieczystoksięgowych oraz przed sądami w celu realizacji zadań wierzyciela
  • Wydaje zaświadczenia dotyczące pomocy publicznej oraz ewidencjonuje udzieloną pomoc w systemach informatycznych celem zapewnienia bieżącej informacji o udzielonej pomocy

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 0,5 roku w pracy biurowej
  • Umiejętność obsługi aplikacji biurowych
  • Umiejętność redagowania pism
  • Podstawowa znajomość przepisów prawa podatkowego, administracyjnego, upadłościowego i restrukturyzacyjnego
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Podobne oferty

Pracownik administracyjno- biurowy

Dodano: dzisiaj

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu

Lokalizacja: warmińsko-mazurskie / Elbląg

Obsługa elektronicznego systemu pism i spraw; rejestracja dokumentów; wykonywanie czynności administracyjno- biurowych; przygotowywanie projektów pism i dokumentów pracowniczych; czynności związane z ewidencją czasu pracy i innych sprawach pracowniczych;...

Więcej

Pracownik biurowy

Dodano: wczoraj

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Grodzisku Mazowieckim

Lokalizacja: mazowieckie / Janinów

Kontakt z klientami oraz udzielanie odpowiedzi na pytania i przesyłanie ofert. Porządkowanie oraz archiwizacja dokumentacji firmowej. Sporządzenie pism, prowadzenie korespondencji. Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Język: turecki,...

Więcej
/