Starszy inspektor

Urząd Morski w Szczecinie
Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Szczecin
Ogłoszenie o naborze Nr 151548

Warunki pracy


  • praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godziny dziennie,
  • praca w terenie,
  • krajowe wyjazdy służbowe,
  • praca na wysokości (drabina),
  • praca w pomieszczeniu o suchym i zakurzonym powietrzu,
  • stanowisko pracy w pomieszczeniu biurowym,
  • obecność wind do IV piętra,
  • podjazd dla osób niepełnosprawnych w budynku Czerwonego Ratusza do poziomu parteru oraz wejście schodami,
  • brak odpowiednio dostosowanych toalet dla potrzeb osób niepełnosprawnych.

Zakres zadań

  • przejmuje dokumentację spraw zakończonych z komórek organizacyjnych Urzędu do archiwum zakładowego,
  • nadzoruje i kontroluje proces archiwizacji dokumentacji archiwalnej i niearchiwalnej przez poszczególne komórki organizacyjne Urzędu oraz dokumentowania przebiegu załatwianych spraw oraz doradza w zakresie doboru klas z Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt,
  • przeprowadza proces przygotowania materiałów archiwalnych do przekazania do właściwego archiwum państwowego zgodnie ze szczegółowym trybem klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji,
  • udostepnia przechowywaną w archiwum zakładowym dokumentację komórkom organizacyjnym Urzędu zgodnie z obowiązującymi regulacjami celem wglądu do dokumentacji,
  • porządkuje przechowywaną dokumentację przejętą w latach wcześniejszych w stanie nieuporządkowanym,
  • zapewnia odpowiednią ewidencję oraz przechowywanie dokumentacji zgromadzonej w archiwum zakładowym,
  • dokonuje oceny zbiorów dokumentów w zakresie ich zdatności do użytku inicjując brakowanie dokumentacji niearchiwalnej oraz uczestniczy w jej komisyjnym brakowaniu i przekazywaniu wybrakowanej dokumentacji do zniszczenia,
  • sporządza sprawozdania z rocznej działalności Archiwum z uwzględnieniem przyjętej dokumentacji z poszczególnych komórek organizacyjnych, dokumentacji udostępnionej, materiałów przekazanych do Archiwum Państwowego oraz dokumentacji niearchiwalnej wybrakowanej i przekazanej na makulaturę,
  • klasyfikuje akta w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt dla prawidłowego obiegu dokumentów oraz przyporządkowania określonym hasłom i symbolom klasyfikacyjnym wytworzonej przez Urząd dokumentacji.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego związane z wykonywaniem czynności archiwalnych
  • kurs archiwisty
  • wiedza w zakresie aktów prawnych regulujących pracę archiwum,
  • znajomość obsługi programów użytkowych systemu operacyjnego Windows: pakiet MS Office
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Podobne oferty

Archiwista

Dodano: dzisiaj

Firma: ZESPÓŁ SZKÓŁ TECHNICZNYCH I OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH NR 2

Lokalizacja: śląskie / Katowice, ul. Mikołowska 131

Porządkowanie dokumentacji Brakowanie dokumentacji Obsługa komputera Kontakt i współpraca z Archiwum Państwowym w Katowicach Bieżące prace archiwalne. Praca na 1/4 etatu w godzinach: 7:00-15:00 do ustalenia z pracodawcą. Wykształcenie: średnie...

Więcej

Technik archiwista - stażysta

Dodano: 2025-05-07

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Lubartowie

Lokalizacja: lubelskie / Lubartów

Przyjmowanie dokumentacji z poszczególnych komórek organizacyjnych Sądu. Przechowywanie i zabezpieczenie przejętej dokumentacji oraz prowadzenie jej ewidencji. Udostępnianie przechowywanej dokumentacji oraz prowadzenie jej ewidencji. Przygotowywanie i...

Więcej
/