Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych,
- praca w Delegaturze LUW w Zamościu, możliwe również wyjazdy służbowe (w trakcie wyjazdów służbowych warunki świadczenia pracy mogą nie być dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych),
- praca z koniecznością przemieszczania się po różnych piętrach i budynkach w których zlokalizowana jest siedziba Urzędu oraz poza nimi,
- praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca siedząca w pozycji wymuszonej przed ekranem komputerowym,
- brak barier architektonicznych utrudniających wykonywanie pracy i dostępność do pomieszczeń biurowych i do pomieszczeń sanitarnych. Zapewniają to podjazdy dla osób na wózkach inwalidzkich, drzwi o odpowiedniej szerokości,
- brak oznaczeń dla osób niewidomych,
- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz niesłyszącym.
Zakres zadań
- Prowadzi ewidencję majątku ruchomego Delegatury (konta 011,013,020,021). Sporządza dokumenty przyjęcia, nalicza umorzenia środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, rozlicza przeprowadzoną inwentaryzację, przygotowuje dokumenty związane z likwidacją środków trwałych oraz pozostałych środków, uzgadnia salda na koniec roku z Biurem Organizacji, Kadr i Budżetu Urzędu, w celu zapewnienia racjonalnej gospodarki środkami ruchomymi oraz dostarczenia dokładnej informacji finansowej
- Dokonuje wstępnej oceny prawidłowości i zgodności wystawianych dokumentów finansowych z zawartymi umowami oraz kalkulacjami przedstawionymi przez Biuro Informatyki i Obsługi Urzędu. Opisuje wystawiane faktury i analizuje koszty świadczonych usług. Sporządza zbiorcze zestawienia na materiały biurowe, sprzęt komputerowy oraz usługi, w celu zapewnienia bieżącej i ciągłej pracy Delegatury przy racjonalnym wydatkowaniu środków finansowych
- Rozlicza i analizuje koszty rozmów telefonicznych w Delegaturze. Wystawia faktury za usługi telekomunikacyjne najemcom korzystającym z usług centrali, zgodnie z zawartymi umowami, w celu terminowego i prawidłowego rozliczania należności
- Przyjmuje zlecenia na wykonanie napraw sprzętu i wyposażenia biurowego w pomieszczeniach Delegatury oraz przyjmuje zgłoszenia drobnych napraw i usterek od najemców w budynku Urzędu z ustaleniem terminu ich realizacji i sposobu wykonania, w celu zapewnienia właściwego stanu technicznego budynku
- Przyjmuje zlecenia wyjazdu, wydaje karty drogowe, rozlicza czas pracy kierowców i zużycie paliwa w celu zapewnia realizacji usług transportowych na potrzeby Delegatury
- Prowadzi sprawy związane z utrzymaniem porządku i czystości w pomieszczeniach Delegatury, wewnątrz budynku Urzędu oraz wokół budynku na parkingach w celu zapewnienia odpowiednich sanitarnych i higienicznych warunków pracy w Delegaturze oraz racjonalnego gospodarowania przeznaczonymi do tego środkami i narzędziami
- Prowadzi rejestr wynajmu sali konferencyjnej oraz zapewnia stosowną obsługę narad i konferencji, w celu zapewnienia racjonalnego wykorzystania sali konferencyjnej oraz zapewnienia właściwej oprawy organizowanych spotkań
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub w pracy biurowej,
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Znajomość przepisów ustaw: o służbie cywilnej, Kodeks postępowania administracyjnego, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o rachunkowości, o finansach publicznych oraz przepisów wykonawczych do ww. ustaw
- Znajomość zarządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej
- Znajomość Rozporządzenia rady Ministrów w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego Skarbu Państwa
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Wykształcenie wyższe
- Obsługa programów komputerowych dedykowanych do prowadzenia ewidencji składników majątku
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Umiejętność pracy w zespole
- Umiejętność pracy w sytuacjach nieprzewidzianych
- Umiejętność obsługi pakietu Microsoft Office w szczególności Word i Excel