Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca w systemie ośmiogodzinnym przez 5 dni w tygodniu, od poniedziałku do piątku. Pracownik wykonuje większość czynności o charakterze statycznym, związanych głównie z pracą przy biurku i komputerze oraz dynamicznym związanym z poruszaniem się po terenie budynku i ewentualnymi wyjazdami służbowymi. Czynności realizowane na stanowisku wykonywane są w większości w pozycji siedzącej i są związane z pracą z dokumentami, obsługą komputera powyżej 4 godzin na dobę, obsługą urządzeń biurowych (telefon, faks, drukarka, niszczarka, kserokopiarka), prowadzeniem rozmów telefonicznych wewnętrznych i zewnętrznych. Praca w oświetleniu naturalnym i sztucznym.
Na stanowisku starszego inspektora zadania realizowane są często pod presją czasu, występują kontakty z interesantami wewnętrznymi urzędu i zewnętrznymi.
Budynek Komendy czterokondygnacyjny, brak windy. Podjazd dla osób niepełnosprawnych tylko na zewnątrz budynku. Miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych. Praca w większości jest wykonywana w budynku KPP w Opolu Lubelskim przy ul. Morwowej 4, w pomieszczeniu biurowym, usytuowanym na I piętrze budynku, wyposażonym w sprzęt komputerowy, meble biurowe i inne urządzenia biurowe. Klatka schodowa, korytarz, drzwi wejściowe, pomieszczenia biurowe i sanitariaty nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich oraz dla osób niedowidzących, niewidomych oraz niesłyszących i głuchoniemych.
Zakres zadań
- Prowadzi i obsługuje kancelarię ogólną poprzez wykonywanie zadań związanych z obsługą Systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów (SEOD),
- Prowadzi Politykę bezpieczeństwa zbioru „Systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów”(SEOD),
- Kompleksowo obsługuje pocztę zwykłą, w tym rejestruje przesyłki w systemie informatycznym „Elektroniczny Nadawca”,
- Prowadzi Politykę bezpieczeństwa zbioru „Elektroniczny Nadawca”,
- Comiesięcznie weryfikuje przesyłane specyfikacje w zakresie usług pocztowych z uwzględnieniem jednostek podległych,
- Prowadzi obsługę kancelaryjno – biurową Komendanta i I Zastępcy, poprzez zapewnienie właściwej rejestracji i obiegu dokumentów,
- Obsługuje skrzynkę funkcyjną SEPP KPP w Opolu Lubelskim.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej dopuszczającej do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w od dnia 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 – 1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 01 sierpnia 1972 r.
- łatwość komunikowania się,
- znajomość ustawy o służbie cywilnej z aktami wykonawczymi,
- znajomość ustawy Kodeks pracy,
- znajomość podstawowych zasad o ochronie danych osobowych,
- znajomość pracy kancelaryjno – biurowej,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność organizacji pracy własnej,
- znajomość obsługi urządzeń biurowych,
- umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietów biurowych.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- deklaraca zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej