Dlaczego warto pracować w MPWiK w m. st. Warszawie?
Jesteśmy firmą z blisko 140-letnią tradycją!
Jesteśmy firmą z misją – każdego dnia dostarczamy mieszkańcom aglomeracji warszawskiej ponad 300 milionów litrów smacznej i czystej wody!
Jesteśmy nowoczesną firmą z wizją – stosujemy innowacyjne technologie i stale się rozwijamy!
Obecnie poszukujemy Pracownika na stanowisko:
(Pion Administracyjno-Techniczny/ Dział Obsługi Administracyjnej/ Wydział ds. Administracyjnych i Budynków Administracyjnych)
- zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- pracę w oparciu o wartości wynikające z blisko 140-letniej tradycji
- atrakcyjne premie wynikające z systemu ocen pracowniczych oraz zarządzania przez cele
- kursy zawodowe, szkolenia specjalistyczne oraz rozwijające tzw. kompetencje miękkie
- dofinansowanie do nauki, w tym uzupełnienie wykształcenia średniego lub wyższego - studia inżynierskie, magisterskie, podyplomowe, a nawet doktoranckie
- możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, karty sportowej oraz grupowego ubezpieczenia na życie
- bogaty pakiet świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (dofinansowanie do wczasów pod gruszą)
- uczestnictwo w różnych sekcjach sportowych (m.in. badmintona, piłkarska, squasha, koszykówki, siatkarska, spławikowa, tenisa stołowego, lekkoatletyczna, kolarska)
- „3 godziny dla rodziny” – dodatkowy czas wolny
- dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin
- przygotowywanie zapotrzebowań na dostawę / usługę / robotę budowlaną do postepowań w tym opracowywanie opisów przedmiotu zamówienia, kalkulacji oraz inicjowanie postępowania zgodnie z regulaminem
- sprawowanie nadzoru nad realizacją umów zawartych w drodze postępowania na dostawy i usługi
- przygotowywania i przekazywanie dokumentacji przetargowej do zainteresowanych komórek organizacyjnych
- uczestniczenie w pracach komisji
- udział w przygotowaniu materiałów do planu gospodarczego
- realizacja zakupów gotówkowych oraz interwencyjnych
- ustalanie warunków, terminów i sposobu realizacji zamówień
- utrzymywanie kontaktów z dostawcami i usługodawcami oraz prowadzenie ewidencji
- opiniowanie materiałów w zakresie zamówień publicznych pod względem merytorycznym
- nadzorowanie rozliczeń finansowych oraz poświadczenie faktur i rachunków pod względem merytorycznym
- uczestnictwo w pracach zespołów zadaniowych, konsultacjach i spotkaniach
- inicjowanie oraz wdrażanie usprawnień w pracy Wydziału
- wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe kierunkowe (prawo, administracja, zarządzanie, ekonomia) lub ukończone studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych
- min. 3 letnie doświadczenie zawodowe, preferowane na analogicznych stanowiskach
- doświadczenie zawodowe przy kompleksowej obsłudze procesu zamówień publicznych – min. 2 lata, mile widziane doświadczenie po stronie Zamawiającego w dużych firmach o złożonych strukturach organizacyjnych
- znajomość Prawa Zamówień Publicznych i powiązanych aktów prawnych
- umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office z naciskiem na MS Excel – poziom tabel przestawnych, formuł logicznych, zestawień i baz)
- prawo jazdy kat. B
- umiejętność pracy w zespole
- współodpowiedzialność za pracę zespołu
- umiejętność przekazywania informacji o postępach realizacji zadań i przedstawianie aktywnej postawy w ustalaniu celów
- komunikatywność, zaangażowanie oraz dobra organizacja pracy własnej
- czytelny sposób porozumiewania się stosowny do sytuacji i odbiorcy
- nastawienie zadaniowe, rzetelność oraz umiejętność ustalania priorytetów
- otwartość na zmiany i świadomość ich wpływu na funkcjonowanie organizacji
W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji wymagane będzie przestawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.