Starszy asystent

Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA w Warszawie
Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy asystent
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 143356

Warunki pracy

Wejście do budynku przy ul. Pruszkowskiej 17 w Warszawie posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych ruchowo. Dojście do podjazdu nie posiada przeszkód architektonicznych w postaci progów, uskoków, itp. Budynek jest wyposażony w systemy: kontroli dostępu (SKD) oraz w dźwiękowy system ostrzegawczy (DSO). Budynek posiada dwa dźwigi osobowe z dostępem do wszystkich kondygnacji. Na ciągach komunikacyjnych w budynku nie ma przeszkód architektonicznych w postaci progów, uskoków, itp. Zapewniona jest także właściwa szerokość korytarzy i wejść do pomieszczeń, co umożliwia swobodne przemieszczanie się po budynku i dostęp do pomieszczeń. Budynek posiada na siódmym piętrze toaletę dostosowaną do potrzeb osób niepełnosprawnych. W okolicy wejścia do budynku oraz na parkingu nie ma wyznaczonego i oznakowanego miejsca parkingowego dla osób niepełnosprawnych. Istnieje możliwość zapewnienia osobom ze szczególnymi potrzebami ewakuacji lub uratowania w inny sposób. Informacja o rozkładzie pomieszczeń w budynku zapewniona jest w sposób wizualny (plansze informacyjne, ewakuacyjne).


Warunki na stanowisku pracy:



  • praca biurowa;
  • wymuszona pozycja ciała związana z wykonywaniem większości zadań w pozycji siedzącej;
  • praca przy komputerze powyżej 4 godzin;
  • użytkowane sprzęty: komputer, drukarka, niszczarka;
  • oświetlenie naturalne i sztuczne;
  • miejsce pracy znajduje się na IV piętrze.

Zakres zadań

  • Analizuje i ocenia dokumenty oraz prowadzi postępowania administracyjne, w celu ustalenia prawa do zaopatrzenia emerytalnego
  • Ustala prawo i wysokość świadczeń emerytalno-rentowych w oparciu o obowiązujące przepisy prawa
  • Przygotowuje projekty decyzji, postanowień, zaświadczeń i korespondencji wydawanych w imieniu organu emerytalnego w celu realizacji wniosków świadczeniobiorców
  • Wprowadza, przetwarza i aktualizuje dane w systemie informatycznym "Emeryt"
  • Udziela informacji i wyjaśnień świadczeniobiorcom
  • Zakłada teczki akt emerytalno-rentowych, aktualizuje ich zawartość poprzez uzupełnianie o wpływającą korespondencję, dokonuje opisu zawartości teczek oraz archiwizuje akta emerytalno-rentowe

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
  • Podstawowa znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego
  • Umiejętność współpracy
  • Umiejętność organizacji pracy własnej
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Komunikatywność
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państw lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Podstawowa znajomość przepisów ustawy o zaopatrzeniu emerytalnym funkcjonariuszy Policji (...) oraz ich rodzin
  • Podstawowa znajomość przepisów ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych (w zakresie rent rodzinnych)
  • Nastawienie na rozwój

Podobne oferty

Asystent zarządu

Dodano: wczoraj

Firma: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Lokalizacja: małopolskie / Kraków

obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, sporządzanie poleceń i zarządzeń zarządu firmy, wymiar czasu pracy : 160 h/ miesiąc, miejsce wykonywania pracy : Kraków, ul. Grunwaldzka oraz możliwość delegacji krajowych i zagranicznych Wymagania...

Więcej

Asystent do spraw księgowości

Dodano: wczoraj

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Lublinie

Lokalizacja: lubelskie / Lublin

Wprowadzanie danych do systemu księgowego, naliczanie podatków, kontakt z klientem Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Uprawnienia: doświadczenie zawodowe 6 miesięcy (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6) Wymagania inne:

Więcej
/