Specjalista

Ministerstwo Sprawiedliwości w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 144161

Warunki pracy

- praca przy komputerze pow. 4 godzin dziennie,


- kontakt z klientem zewnętrznym,


- stres związany z pracą pod presją czasu,


- permanentna obsługa klientów zewnętrznych,


- budynek dostosowany architektonicznie do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Zakres zadań

  • ma następujące zadania:
  • Prowadzi ewidencję korespondencji przychodzącej i wychodzącej.
  • Prowadzi telefoniczną obsługę sekretariatu wydziału oraz udziela informacji klientom wewnętrznym i zewnętrznym dotyczących prowadzonych spraw w wydziale.
  • Wykonuje czynności organizacyjno-techniczne związane z obsługą decyzji administracyjnych, postanowień i innych pism procesowych oraz odpowiedzi na skargi w sprawach rozpoznawanych przez wojewódzki sąd administracyjny, a także skarg kasacyjnych do Naczelnego Sądu Administracyjnego, w tym wykonuje kopię dokumentacji, przygotowuje korespondencję oraz przekazuje ją do właściwego sądu.
  • Gromadzi odpowiedzi na wystąpienia od pracowników wydziału, a następnie przekazuje do sekretariatu Biura.
  • Przygotowuje dokumentację niezbędną podczas przeprowadzania wizytacji i lustracji.
  • Dba o zaopatrzenie Wydziału w materiały i sprzęt biurowy oraz odpowiada za ich przechowywanie.
  • Koordynuje proces przekazywania dokumentacji wydziału do archiwum zakładowego, w tym przygotowuje akta do archiwizacji, przygotowuje protokoły zdawczo-odbiorcze oraz zapewnia zgodność procedur z obowiązującymi przepisami.
  • Organizuje narady, spotkania i konferencje w wydziale, w tym rezerwuje salę, wysyła zaproszenia, oraz koordynuje obsługę gości.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego na stanowisku kancelaryjnym
  • Podstawowa wiedza z zakresu postępowania administracyjnego
  • Podstawowa znajomość zasad archiwizacji
  • Znajomość pracy kancelaryjnej
  • Zorientowanie na osiąganie celów, doskonalenie zawodowe, identyfikacja z misją urzędu, pozytywne podejście do klienta, otwartość na zmiany, komunikacja, umiejętność współpracy, radzenie sobie z presją
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Podobne oferty

Młodszy specjalista

Dodano: wczoraj

Firma: Archiwum Państwowe w Rzeszowie

Lokalizacja: podkarpackie / Rzeszów

Warunki pracy Praca w siedzibie Urzędu: 1. Przy komputerze, z dokumentami. Stanowisko pracy zlokalizowane jest na pierwszym piętrze. Pomieszczenie klimatyzowane. Na tym samym piętrze znajduje się pomieszczenie socjalne (przygotowywanie, spożywanie posiłków)....

Więcej

Archiwista

Dodano: 2024-10-22

Firma: Archiwum Państwowe w Zielonej Górze

Lokalizacja: lubuskie / Zielona Góra

Warunki pracy Urząd jest dostosowany do zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami. Istnieje możliwość dopasowania stanowiska pracy do potrzeb osoby z niepełnosprawnością. Brak barier architektonicznych, odpowiednio dostosowane toalety, ciągi komunikacyjne...

Więcej
/