Specjalista

Kuratorium Oświaty we Wrocławiu
Dolnośląski Kurator Oświaty poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 143257

Warunki pracy

Praca w siedzibie urzędu. Stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym z dostępem do światła dziennego, narzędzia i materiały do pracy: komputer, urządzenia biurowe. Budynek jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych fizycznie: windy, drzwi odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowane toalety. Urząd jest dostosowany dla potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich .

Zakres zadań

  • obsługuje sekretariat wydziału
  • obsługuje dokumentację wpływającą do wydziału i ewidencjonuje ją w systemie EZD
  • obsługuje osoby telefonujące i zgłaszające się osobiście do wydziału
  • zarządza terminarzem, kontaktami i niezbędnymi bazami danych oraz prowadzi kalendarz spotkań dyrektora wydziału
  • prowadzi sprawy związane z przeprowadzeniem naboru w służbie cywilnej
  • prowadzi sprawy osobowe pracowników, w szczególności ewidencję wyjść prywatnych, godzin nadliczbowych oraz uczestniczy w tworzeniu zbiorczego planu urlopów pracowników wydziału
  • koordynuje proces sporządzania ocen okresowych pracowników
  • archiwizuje i przekazuje akta spraw do archiwum, w tym wspomaga bieżące działania pracowników wydziału

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego doświadczenia w prowadzeniu kancelarii lub sekretariatu
  • znajomość Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 roku w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej w zakresie prowadzenia naborów oraz ocen okresowych pracowników
  • znajomość przepisów kodeksu pracy z zakresu czasu pracy
  • znajomość struktury i zadań Kuratorium Oświaty we Wrocławiu
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych
  • komunikatywność
  • umiejętność profesjonalnej obsługi klienta
  • umiejętność współpracy w zespole
  • dobra organizacja pracy
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • umiejętność obsługi EZD
  • szkolenie z zakresu obsługi kadr

Podobne oferty

Sekretarka - stażysta

Dodano: 2024-10-21

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Łosicach

Lokalizacja: mazowieckie / Łosice

Realizacja zadań zgodnie z programem stażu: osługa sekretariatu oraz gości i interesantów, zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, znajomość obsługi komputera i opragramowania biurowego, organizacja pracy własnej i zarządzanie czasem...

Więcej

Sekretarka - Asystentka

Dodano: 2024-10-21

Firma: Trakcja S.A.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Opis stanowiska Prowadzenie sekretariatu centrali Spółki; Koordynacja bieżących spraw administracyjno-biurowych; Ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, organizowanie obiegu korespondencji w Spółce; Dokonywanie zakupów na potrzeby biura...

Więcej
/