Specjalista ds. obsługi studentów anglojęzycznych

Społeczna Akademia Nauk, czołowa niepubliczna uczelnia w Polsce, z wieloletnim doświadczeniem, poszukuje pracownika na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi studentów anglojęzycznych
Miejsce pracy: Warszawa

Opis stanowiska:

  • prowadzenie kompleksowej dokumentacji przebiegu studiów
  • bezpośrednia, telefoniczna i e-mailowa obsługa studentów
  • przygotowywanie egzaminów dyplomowych
  • archiwizacja dokumentów
  • wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe
  • zaangażowanie, samodzielność i odpowiedzialność
  • umiejętność pracy w zespole
  • znajomość pakietu MS Office
  • znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym

Oferujemy:

  • Umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu
  • Miłą atmosferę
  • Możliwość rozwijania kompetencji międzykulturowych
  • Możliwość wyjazdów zagranicznych w ramach programu Erasmus+
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Społeczną Akademię Nauk z siedzibą w Łodzi zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych - RODO) oraz Ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r. (Dz. U. z roku 2018 r., poz. 1000 z późn. zm.). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.”

Informujemy, że Administratorem danych jest Społeczna Akademia Nauk z siedzibą w Łodzi przy ul. Sienkiewicza 9. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

Podobne oferty

Administrator ds. Obsługi Klienta (E-Learning)

Dodano: dzisiaj

Firma: Hemmersbach

Lokalizacja: śląskie / Katowice

ZADANIA Koordynowanie procesu rejestracji nowych instytucji i użytkowników na naszej platformie edukacyjnej Prezentowanie i promowanie możliwości rozwoju oraz zasobów platformy Nawiązywanie, rozwijanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z zarejestrowanymi i...

Więcej

Młodszy Specjalista - Obsługa Klienta

Dodano: 2021-04-16

Firma: Polkomtel Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Udział w procesie weryfikacji poprawności wystawianych faktur Analiza danych finansowych Weryfikacja zgłoszonych błędów Realizacja procesu wysyłki SMS do klientów z informacją o nowej fakturze Wystawianie faktur do klientów Udział w projektach: zgłaszanie...

Więcej
/