Specjalista ds. Administracyjnych

Ogłoszenie numer: 9451048, z dnia 2025-02-01

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Administracyjnych

Miejsce pracy: Gdańsk

 

Opis stanowiska

  • Rejestracja i archiwizacja korespondencji,
  • Nadzór nad dokumentacją prawną do podpisów Zarządu,
  • Obsługa korespondencji kurierskiej i pocztowej,
  • Organizacja zakupów biurowych i kontrola realizacji,
  • Obsługa gości i spotkań,
  • Obsługa telefonów i konta firmowego online,
  • Przygotowywanie dokumentów firmowych.

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe,
  • Min. rok doświadczenia zawodowego,
  • Komunikatywny język angielski,
  • Znajomość MS Office i urządzeń biurowych,
  • Doświadczenie w obsłudze systemów do zarządzania korespondencją,
  • Wysoka kultura osobista, odpowiedzialność, dokładność, umiejętność współpracy.

Oferujemy

  • Pakiet powitalny,
  • Pracę w wiodącej spółce IT,
  • Dofinansowanie do okularów,
  • PPE, Asseco Active Team, szkolenia,
  • Ubezpieczenie grupowe, karta Multisport,
  • Prywatna opieka medyczna, playroomy, owocowe dni,
  • Dofinansowanie do wypoczynku, spotkania integracyjne.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

Pracownik ds. administracyjnych z j. niemieckim (back office)

Dodano: dzisiaj

Firma: Coloplast Business Centre Sp z o.o.

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin

O zespole: Dział CP Homecare odpowiada głównie za przygotowywanie dokumentów do fakturowania, obsługę recept oraz wprowadzanie zamówień dla klientów z Niemiec. Oferujemy możliwość pracy w międzynarodowej firmie oraz współpracy z niemieckimi partnerami....

Więcej

Specjalista ds. Administracji

Dodano: dzisiaj

Firma: MIWRO sp. z o.o. sp. k.

Lokalizacja: dolnośląskie / Mirków

OFERUJEMY: Jasno sprecyzowany system wynagrodzeń (pensję zasadnicza + premia prowizyjna) Stabilne warunki zatrudnienia - umowę o pracę Pracę w stabilnej, prężnie rozwijającej się firmie, w młodym oraz przyjaznym i dynamicznym zespole Szkolenia, kursy...

Więcej
/