Specjalista ds. administracji

Partnerstwo z jakością i niezawodność, to główne wartości z jakimi identyfikuje się Elektronika S.A. Jako jeden z największych dystrybutorów urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych oraz pomp ciepła, z ponad 35-letnim doświadczeniem na rynku HVACR, wielokrotnie przekonaliśmy się o słuszności rozwoju w oparciu o Zespół zaangażowanych specjalistów oraz dystrybucję urządzeń, które pozwalają na realizację nawet najbardziej zaawansowanych technicznie instalacji.

 

W związku z rozwojem Spółki poszukujemy pracownika na stanowisko:

 

Specjalista ds. administracji
Miejsce pracy: Gdynia
Opis stanowiska:

 

Specjalista ds. Administracji pełni kluczową rolę w zapewnieniu sprawnego funkcjonowania firmy poprzez kompleksowe zarządzanie: flotą samochodów służbowych, umowami najmu, aktywami oraz wyposażeniem i stanem majątku. 

Dążenie do porządku i sumienność w wykonywaniu obowiązków gwarantują dokładność i zgodność z przepisami oraz wewnętrznymi procedurami firmy.

Specjalista ds. Administracji działa także jako niezawodny kolega, chętnie wspierając innych pracowników i współpracując z różnymi działami firmy. Te cechy tworzą fundament stanowiska, które ma na celu zapewnienie stabilności operacyjnej, efektywności i ciągłości działania przedsiębiorstwa.

  • Nadzór nad eksploatacją floty i jej rozliczanie (rejestracje, wyposażenie, przeglądy, ubezpieczenia itp.)
  • Administrowanie nieruchomościami (administracja, formalności, opłaty, sprawy sporne, utrzymanie)
  • Wsparcie działu w bieżącym funkcjonowaniu i realizacji wybranych zadań
  • Zarządzanie aktywami i majątkiem (utrzymanie, administracja i zakupy)
  • Drobne naprawy i wsparcie w poprawnym funkcjonowaniu biura
Wymagania:
  • Znajomość przepisów: Średnio-zaawansowana znajomość zasad rachunkowości, znajomość zasad windykacji oraz przepisów dotyczących najmu i zarządzania flotą (w tym ubezpieczenia)
  • Umiejętności komputerowe: Dobra znajomość pakietu MS Office- Excel.
  • Kompetencje negocjacyjne: Umiejętność negocjacji zakupowych oraz analizy ofert. Docelowo windykacja należności.
  • Zdolności organizacyjne: Doskonałe umiejętności organizacyjne, chęć rozwoju, sumienność i nastawienie na cele długoterminowe
  • Komunikatywność: Dobre umiejętności komunikacyjne i umiejętność pracy w zespole. Zorientowanie na innych i zaangażowanie w realizację zadań.
  • Inicjatywa: Proaktywne podejście do rozwiązywania problemów oraz zdolność do samodzielnego podejmowania decyzji.
Oferujemy:
  • Przyjazną i profesjonalną atmosferę pracy
  • Stałe zatrudnienie w polskiej firmie z ponad 35-letnią tradycją
  • Komfortowe i nowoczesne biuro
  • Komfortowe i profesjonalne narzędzia pracy
  • Dofinansowane kary sportowe
  • Pakiety socjalny
  • Pakiety prywatnej opieki zdrowotnej
  • Możliwość korzystania z ubezpieczenia grupowego

Podobne oferty

Specjalista ds. Zaopatrzenia i Gospodarki Magazynowej

Dodano: wczoraj

Firma: Medicover Optyk

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, al. Jana Pawła II 29

Szukamy właśnie Ciebie jeśli: chcesz rozwijać się w administracji biurowej, masz za sobą pierwsze doświadczenie zawodowe chcesz zdobyć wiedzę i umiejętności, które pozwolą Ci na rozwój w obszarze zaopatrzenia i gospodarki magazynowej Medicover Optyk...

Więcej

Specjalista ds. Administracji

Dodano: wczoraj

Firma: Medicover Stomatologia

Lokalizacja: łódzkie / Łódź, ul. Wierzbowa 46

Twoje zadania: rejestracja i monitorowanie zleceń protetycznych, obsługa korespondencji mailowej, zarządzanie informacją z platform chmurowych, kontakt poofertowy i obsługa posprzedażowa, przygotowywanie i nadzorowanie wysyłki korespondencji oraz...

Więcej
/