Specjalista ds. Administracji

OmniOffice – dynamicznie rozwijająca się firma w branży nieruchomości komercyjnych oferująca wynajem biur serwisowanych i wirtualnych oraz sal konferencyjnych, poszukuje osoby na stanowisko Asystenta ds. Marketingu i Eventów. Szukamy osoby ambitnej i pełnej entuzjazmu, która chciałaby zdobyć doświadczenie w marketingu i przy organizacji wydarzeń.

Specjalista ds. Administracji
Miejsce pracy: Warszawa, Centrum
Obowiązki:
  • Przygotowywanie raportów wg wymagań przełożonych
  • Nadzór nad obiegiem i przechowywaniem dokumentacji dotyczącej OmniOffice i pracowników
  • Organizacja transportu i nadzór nad stanem magazynu
  • Kontrola nad dokumentami kadrowymi i księgowymi
  • Organizacja obiegu dokumentacji dotyczącej współpracy z podwykonawcami
  • Inne prace administracyjne w ramach wsparcia pozostałych członków zespołu
  • Wyszukiwanie nowych dostawców i podwykonawców, negocjowanie warunków
  • Dodawanie faktur kosztowych do systemu księgowego
  • Weryfikacja spornych faktur na podstawie zleceń
  • Nadzór nad flotą
  • Obsługa CRM
  • Obsługa Saldeo
  • Przypominanie klientom o terminowych płatnościach
Wymagania:
  • Umiejętność obsługi komputera oraz prowadzenia profesjonalnej korespondencji mailowej
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym obsługę klienta (B1/B2)
  • Punktualność i dobra organizacja pracy własnej
  • Komunikatywność i wysoki poziom kultury osobistej
  • Znajomość pakietu MS Office
  • Doświadczenie w pracy biurowej/obsłudze klienta
  • Mile widziana znajomość SALDEO
Oferujemy:
  • Umowę o pracę lub umowę zlecenie (w zależności od preferencji kandydata)
  • Pracę stacjonarną
  • Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00
  • Prywatne ubezpieczenie zdrowotne
  • Dostęp do siłowni
  • Możliwość pracy w środowisku biznesowym
  • Pracę w jednej z naszych lokalizacji w Warszawie (Warszawa Centrum)

Podobne oferty

Koordynator ds. obsługi personelu

Dodano: dzisiaj

Firma: MULTiSERWIS Sp. z o.o.

Lokalizacja: opolskie / Krapkowice

Twój zakres obowiązków: praca w systemie rotacyjnym – dwa tygodnie w Holandii oraz tydzień w Krapkowicach (zakwaterowanie zapewnione wyłącznie za granicą) zamawianie, bieżąca kontrola, optymalne wykorzystanie, ewidencja i rozliczenia (faktury kosztowe,...

Więcej

Pracownik administracyjno-biurowy

Dodano: dzisiaj

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Gnieźnie

Lokalizacja: wielkopolskie / Gniezno

Archiwizacja dokumentów, prace biurowe.Wykonywanie obowiązków powierzonych przez pracodawcę w terminie z zachowaniem odpowiedniej jakości usług. Obsługa urządzeń znajdujących się w biurze:komputer, telefon, drukarka, itp. Nadzór nad dokumentami, z...

Więcej
/