Specjalista ds. Administracji

Ogłoszenie numer: 10039645, z dnia 2025-07-11

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Administracji

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Realizacja i obsługa wniosków zakupowych materiałów, usług, sprzętów i narzędzi dla pracowników Oddziału
  • Przygotowywanie zapytań ofertowych, analiza ofert i monitoring zamówień
  • Prowadzenie postępowań zakupowych na Platformie Zakupowej
  • Opisywanie faktur za zakupione produkty i usługi
  • Sporządzanie raportów zgodnie z regulacjami wewnętrznymi
  • Użytkowanie samochodu służbowego (do 3,5 t) w celu realizacji zadań
  • Współpraca z Wydziałem Archiwum przy przygotowywaniu dokumentów do archiwizacji

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe
  • Bardzo dobra znajomość Platformy Zakupowej
  • Umiejętności zakupowe i negocjacyjne
  • Dobra organizacja pracy i zarządzanie czasem
  • Rzetelność, samodzielność i zaangażowanie
  • Znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
  • Prawo jazdy kat. B

Oferujemy

  • Umowę o pracę i stabilne zatrudnienie w dużej organizacji
  • Szkolenia zawodowe i z zakresu umiejętności miękkich
  • Możliwość dofinansowania kursów językowych i studiów
  • Pracę w zgranym, zaangażowanym zespole
  • Benefity pozapłacowe: dofinansowanie opieki medycznej, zajęć sportowych, wypoczynku i wydarzeń kulturalnych
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

Pracownik administracyjno-biurowy

Dodano: dzisiaj

Firma: Antella Sp z o.o

Lokalizacja: łódzkie / Łódź, ul. Walerego Wroblewskiego 18/308

Zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura Wsparcie działu handlowego Obsługa dokumentów handlowych Wsparcie w zakresie księgowości i kadr Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami oraz kontrahentami firmy Współpraca przy organizacji spotkań biznesowych,...

Więcej

Specjalista ds. Administracji i Obsługi Klienta

Dodano: dzisiaj

Firma: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Weryfikacja poprawności dokumentów, takich jak umowy, aneksy, cesje. Aktywacja pakietów i usług zgodnie z ustaleniami z klientem. Wsparcie klientów w obsłudze systemów samoobsługowych. Utrzymywanie bieżącej i zgodnej z przepisami bazy danych. Utrzymywanie...

Więcej
/