Specjalista ds. Administracji

Ogłoszenie numer: 9448489, z dnia 2025-01-31

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Administracji

Miejsce pracy: Pabianice

 

Opis stanowiska

  • Wsparcie operacyjne i współpraca z zarządem.
  • Przygotowywanie i analizowanie raportów finansowych, kontrola realizacji budżetu.
  • Tworzenie prezentacji i analiz finansowych dla kierownictwa.
  • Koordynacja działań z partnerami zewnętrznymi.
  • Udział w projektach na poziomie lokalnym i regionalnym.
  • Obsługa systemu SAP SRM w zakresie kontroli i autoryzacji kosztów.
  • Współuczestnictwo w projektach zapewniających compliance.
  • Efektywna komunikacja z jednostkami Dializ na terenie kraju.

Wymagania

  • Wykształcenie minimum średnie.
  • Doskonała organizacja pracy.
  • Biegła znajomość MS Office.
  • Sumienność i dokładność.

Oferujemy

  • Stabilne wynagrodzenie i warunki zatrudnienia.
  • Umowa o pracę na 0,8 etatu.
  • Pakiet socjalny.
  • Zapewniamy bezpieczne warunki pracy.
  • Mamy znaczącą misję wobec pacjentów.
  • Korzystamy z nowoczesnych technologii.
  • Dzielmy się wiedzą i doświadczeniem.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

Pracownik ds. administracyjnych z j. niemieckim (back office)

Dodano: dzisiaj

Firma: Coloplast Business Centre Sp z o.o.

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin

O zespole: Dział CP Homecare odpowiada głównie za przygotowywanie dokumentów do fakturowania, obsługę recept oraz wprowadzanie zamówień dla klientów z Niemiec. Oferujemy możliwość pracy w międzynarodowej firmie oraz współpracy z niemieckimi partnerami....

Więcej

Specjalista ds. Administracji

Dodano: dzisiaj

Firma: MIWRO sp. z o.o. sp. k.

Lokalizacja: dolnośląskie / Mirków

OFERUJEMY: Jasno sprecyzowany system wynagrodzeń (pensję zasadnicza + premia prowizyjna) Stabilne warunki zatrudnienia - umowę o pracę Pracę w stabilnej, prężnie rozwijającej się firmie, w młodym oraz przyjaznym i dynamicznym zespole Szkolenia, kursy...

Więcej
/