Specjalista ds. administracji i rejestracji czasu pracy

Specjalista ds. administracji i rejestracji czasu pracy
Miejsce pracy: Wrocław
Zakres obowiązków:
  • Przygotowywanie harmonogramu pracy zasobów ludzkich na realizowanych kontraktach,
  • Koordynowanie poprawności realizacji harmonogramu oraz bieżące wyjaśnianie rozbieżności w ewidencji czasu pracy,
  • Współpraca z działami realizacyjnymi,
  • Planowanie zasobów niezbędnych do wykonania przyszłych projektów,
  • Analiza harmonogramu i podejmowanie działań w celu rozwiązania konfliktów i niezgodności harmonogramowych,
  • Terminowa aktualizacja harmonogramu pracy zasobów ludzkich,
  • Udział w naradach i uzgodnieniach związanych z harmonogramem.
Wymagania:
  • Wykształcenie: co najmniej średnie, mile widziane wyższe,
  • Bardzo dobra znajomość programu Excel (m.in. power query, tabele przestawne, funkcje wyszukiwania),
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • Min. podstawowa znajomość języka angielskiego. Znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem,
  • Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów,
  • Dobre umiejętności zarządzania czasem.
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy i doświadczenia,
  • Pakiet świadczeń dodatkowych obejmujący m.in. wczasy pod gruszą, dofinansowanie do wyprawki szkolnej i wakacji dzieci, możliwość korzystania z prywatnej opieki medycznej Medicover, karty Multisport oraz grupowego ubezpieczenia na życie,
  • Elastyczny czas pracy oraz możliwość okazjonalnej pracy zdalnej,
  • Wysokiej jakości narzędzia pracy,
  • Realną możliwość podnoszenia swoich kompetencji i kwalifikacji poprzez szkolenia i kursy,
  • Pracę w zespole ciekawych i sympatycznych ludzi o dużym doświadczeniu,
  • Przyjazne biuro w dobrej lokalizacji z parkingiem dla Pracowników.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
/