Specjalista ds. administracji biura

Specjalista ds. administracji biura
Miejsce pracy: Wrocław
Opis stanowiska
  • Zarządzanie zaopatrzeniem i przestrzenią biurową.
  • Administrowanie recepcją, obsługa korespondencji.
  • Kontakt z dostawcami i zarządcą budynku.
  • Zarządzanie dokumentacją firmy.
  • Organizacja wydarzeń firmowych i wsparcie bieżących potrzeb pracowników.
Wymagania
  • Umiejętność budowania relacji i dobra organizacja pracy.
  • Prawo jazdy kat. B.
  • Znajomość MS Office i języka angielskiego (min. poziom B1).
Oferujemy
  • Zatrudnienie na 3/4 etatu, umowa o pracę.
  • Wynagrodzenie 4000 zł brutto.
  • Pakiet benefitów: dofinansowanie posiłków, opieka medyczna, ubezpieczenie, karta sportowa, budżet szkoleniowy, dodatkowy dzień wolny, dofinansowanie nauki angielskiego, miejsce parkingowe, imprezy integracyjne.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

Pracownik biurowy

Dodano: dzisiaj

Firma: Miejski Urząd Pracy w Kielcach

Lokalizacja: świętokrzyskie / Kielce

-Odbieranie telefonów, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji firmowej,-Dbanie o prawidłowy przepływ informacji w firmie,-Przygotowywanie i redagowanie pism, przygotowywanie zestawień,-Obsługa oraz archiwizacja dokumentacji-Wystawianie i sprawdzanie...

Więcej

Pracownik biurowy

Dodano: dzisiaj

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Grajewie

Lokalizacja: podlaskie / Szczuczyn

Zgodnie z programem stażu. Wymagania inne:

Więcej
/