Specjalista do spraw administracyjno- biurowych

Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku
Specjalista do spraw administracyjno- biurowych
Miejsce pracy: Kluczbork
Numer: StPr/25/0026
OBOWIĄZKI:
- organizowanie stanowiska pracy- obsługa sekretariatu: przyjmowanie i podział korespondencji, rejestrowanie pism wychodzących i przychodzących zgodnie z instrukcją, wpisywanie pism do książki nadawczej lub dziennika korespondencyjnego, przestrzeganie obiegu dokumentów- obsługa interesantów (przyjmowanie interesantów oraz udzielanie im informacji, kierowanie interesantów do odpowiedniego pracownika)- sporządzanie oraz przygotowywanie dokumentacji: sporządzanie pism i innych dokumentów przy wykorzystaniu programów komputerowych (zaświadczenia, zawiadomienia), przygotowywanie dokumentacji poprzez kserowanie oraz skanowanie- prowadzenie ewidencji matreriałów biurowych firmy- prowadzenie ewidencji, rejestrów i zestawień (przygotowywanie list obecności, sporządzanie raportów dotyczących spraw pracowniczych oraz przekazanie do działu kadr, segregacja faktur- przekazanie do działu księgowości)- udzielanie informacji na temat ofert firmy lub profilu jej działalności- dbanie o pozytywny wizerunek firmy, a także zaopatrzenie biura
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

obsługa programów komputerowych, pakietu MS Office

Miejsce pracy:

Kluczbork


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku

Podobne oferty

Pracownik administracyjno biurowy

Dodano: wczoraj

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Mławie

Lokalizacja: mazowieckie / Mława

Kontakt z klientem i telefoniczna obsługa klienta w j. hiszpańskim, umawianie spotkań z klientami, obsługa sprzętów biurowych, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, dbanie o właściwy obieg dokumentów w j. hiszpańskim. Wymagania konieczne:...

Więcej

Technik prac biurowych

Dodano: wczoraj

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie

Lokalizacja: śląskie / Zebrzydowice

praca w referacie USC , obsługa urządzeń biurowych, obsługa sprzętu komputerowego,. zapoznanie się z programem SOD "Źrodło" pomoc na stanowiskacj w Ewidencji Ludności. EDG, dowodach osobistych, działlności gospodarczej, układanie kopert, wysyłanie...

Więcej
/