Specjalista do spraw administracji biura

Powiatowy Urząd Pracy w Sandomierzu
Specjalista do spraw administracji biura
Miejsce pracy: Sandomierz
Numer: StPr/24/0162
OBOWIĄZKI:
- administrowanie obiegiem dokumentów,- udzielanie informacji telefonicznej, - dbanie o pozytywne relacje z administracją publiczną i kontrahentami
WARUNKI PRACY:
Wymagania inne:

oferta stażu przeznaczona dla osób spełniających kryteria projektu EFS+ długotrwale bezrobotne (szczegóły u doradcy klienta)Staż na 6 m-cygwarancja zatrudnienia po odbytym stażu na 3 m-ce

Miejsce pracy:

Sandomierz


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 790,3 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Sandomierzu

Podobne oferty

Specjalista ds. organizacyjnych

Dodano: wczoraj

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Myśliborzu

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Barlinek

- kompleksowa obsługa sekretariatu Spółdzielni- organizacja i nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji i korespondencji,- bezpośredni nadzór nad pracą Gońca,- comiesięczne rozliczanie poczty wychodzącej nadanej za pośrednictwem operatora Poczta Polska...

Więcej

Inspektor ds. organizacyjnych

Dodano: wczoraj

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Brzegu

Lokalizacja: opolskie / Brzeg

wg wniosku Wymagania inne:

Więcej
/