Sekretarka/pracownik administracji biurowej

Powiatowy Urząd Pracy w Strzyżowie
Sekretarka/pracownik administracji biurowej
Miejsce pracy: Niebylec
Numer: StPr/25/0395
OBOWIĄZKI:
Prowadzenie ewidencji korespondencji kontraktowej, wysyłka i przyjmowanie pism, zarządzanie kasą Biura Inżyniera Kontraktu, dbanie o zaopatrzenie biura w artykuły biurowe, sanitarne i spożywcze (woda dla pracowników, art. spożywcze na Rady Budowy), dbanie o estetyczny wygląd biura, współpraca z Inż. Kontraktu i Biurem Zarządu.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B


Wymagania inne:

Doświadczenie mile widziane, wymagana znajomość obsługi komputera (Pakiet Office).Zatrudnienie na 3 miesiące (okres próbny), potem na czas niekoreśłony.

Miejsce pracy:

Niebylec


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Strzyżowie

Podobne oferty

Sekretarz / Sekretarka w Biurze Zarządu

Dodano: dzisiaj

Firma: LIBRUS

Lokalizacja: śląskie / Katowice, al. Korfantego 193

Librus #inspirujeMY Lubisz pracować z różnorodnymi zadaniami i łatwo przychodzi Ci przełączanie się między nimi? Czekamy na Ciebie! Dołącz do naszego zespołu! Co będziesz u nas robić? Dbać o przestrzeń biurową dbać o firmowe kwiaty zapewniać...

Więcej

Pracownik biurowy - Sekretarz szkoły

Dodano: dzisiaj

Firma: Grupa Pascal

Lokalizacja: łódzkie / Kutno

Opis stanowiska Tworzenie i realizowanie strategii marketingowej Profesjonalny dobór rozwiązań do potrzeb klientów Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i planowanie aktywności wobec klientów Pozyskiwanie oraz stała współpraca z klientami w zakresie...

Więcej
/