Sekretarka

Sekretarka
Miejsce pracy: Poznań, Centrum
Opis stanowiska:
  • Kompleksowa obsługa sekretariatu
  • Przyjmowanie i ewidencjonowanie faktur
  • Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, w tym przygotowywanie przesyłek
  • Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów oraz przepływem informacji wewnątrz firmy
  • Współpraca z dostawcami, kurierami oraz firmą serwisującą urządzenia biurowe
  • Organizacja i obsługa spotkań służbowych
  • Zamawianie materiałów eksploatacyjnych i zgłaszanie usterek technicznych
  • Wsparcie administracyjne dla poszczególnych działów firmy (np. odbiór materiałów z drukarni)
Wymagania:
  • Minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku- warunek konieczny.
  • Praktyczna znajomość programów MS Word, Excel (podstawowy poziom), Outlook oraz Teams
  • Dobra organizacja pracy własnej, terminowość oraz odpowiedzialność za powierzone zadania
  • Rzetelność i samodzielność w realizacji powierzonych obowiązków
Oferujemy:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie lub umowę o pracę tymczasową
  • Wynagrodzenie: 5000 zł brutto miesięcznie lub 31 zł brutto za godzinę
  • Pracę w pełnym wymiarze godzin
  • Możliwość wykupienia karty Multisport oraz przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na preferencyjnych warunkach
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

Sekretarka/sekretarz

Dodano: dzisiaj

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Grodzisku Mazowieckim

Lokalizacja: mazowieckie / Grodzisk Mazowiecki

Przyjmowanie i ewidencjonowanie korespondencji, przesyłek wpływających i wysyłanych w dziennikach korespondencyjnych. Przyjmowanie pism jawnych. Przygotowywanie pism jawnych. Przygotowywanie dokumentacji do archiwizacji. Wymagania konieczne: Wykształcenie:...

Więcej

Sekretarka

Dodano: wczoraj

Firma: Gdański Urząd Pracy

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

STAŻ ZORGANIZOWANY PRZEZ GUPPrzyjmowanie, wysyłanie i ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej. Prowadzenie książek doręczeń, ewidencji i rejestrów. Wykonywanie czynności kancelaryjnych w systemie informatycznym. Przygotowanie dokumentów...

Więcej
/