Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu
Sekretarka
Miejsce pracy: Sosnowiec
Numer: StPr/25/0070
OBOWIĄZKI:
obsługa sekretariatu: odbiera telefony i przekierowuje rozmowy do poszczególnych działów, zaopatruje działy w materiały biurowe, przyjmuje i ewidencjonuje korespondencję przychodzącą i wychodzącą, rozdziela korespondencję za pokwitowaniem, przygotowuje posiedzenia Zarządu, zawiadamia zainteresowanych o terminie, miejscu i porządku posiedzenia, sporządza protokoły z posiedzeń Zarządu, przekazuje uchwały i decyzje Zarządu zainteresowanym konórkom do realizacji i prowadzi ewidencję uchwał i deczyzji Zarządu, praca w godzinach 7.00-15.00.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania dodatkowe:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: obsługa urządzeń biurowych
Uprawnienia: znajomość pakietu MS Office
Wymagania dodatkowe:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
wykształcenie średnie, wyższe kierunkowe np. administracja, komunikatywność, sprawność fizyczna, odporność na stres
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Sosnowiec
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto:
1 994,40 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu