Sekretarka

Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach
Sekretarka
Miejsce pracy: Kartuzy
Numer: StPr/25/1270
OBOWIĄZKI:
Obsługa korespondencji przychodzacej i wychodzącej (rejestracja, wysyłka, segregacja)Przygotowywanie i redagowanie dokumentów, pism oraz zestawieńObsługa telefoniczna i mailowa klientów oraz interesantówProwadzenie i aktualizacja dokumentacji oraz archiwizacja Obsługa urządzeń biurowych (drukarka, skaner, kserokopiarka)Uzupełnianie baz danych i wprowadzanie informacji do systemówWspieranie organizacji pracy biura, w tym przygotowywanie materiałów i dbanie o porządek dokumentów
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: pomaturalne/policealne
Uprawnienia: przetwarzanie danych
Uprawnienia: korzystanie z programów komputerowych


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Kartuzy


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

4 666 PLN


Opis wynagrodzenia:

brutto

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach

Podobne oferty

Referendarz

Dodano: dzisiaj

Firma: Ministerstwo Rozwoju i Technologii w Warszawie

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Warunki pracy obsługa klientów wewnętrznych i zewnętrznych Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie Ministerstwa: https://www.gov.pl/web/rozwoj-technologia/warunki-pracy Zakres zadań Obsługuje korespondencję i...

Więcej

Sekretarka

Dodano: wczoraj

Firma: Powiatowa Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna w Kłobycku

Lokalizacja: śląskie / Kłobuck

prowadzenie dokumentacji poradni, obsługa klientów poradni, sporządzanie dokumentacji, obsługa korespondencji, przyjmowanie klientów, obsługa urządzeń biurowych Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Uprawnienia: komunikatywność i...

Więcej
/