Sekretarka

Ogłoszenie numer: 9750598, z dnia 2025-04-26

Klient portalu Praca.pl

Sekretarka

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
  • Archiwizacja dokumentów oraz zarządzanie rejestrami spraw sądowych i opinii prawnych,
  • Wsparcie administracyjne radców prawnych, w tym przygotowywanie dokumentów i pism,
  • Organizacja spotkań oraz utrzymywanie kontaktów z innymi jednostkami organizacyjnymi,
  • Przygotowanie zleceń na opłaty sądowe i skarbowe, kontakt z Kwesturą,
  • Obsługa systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentami i monitorowanie przepływu dokumentów księgowych,
  • Sporządzanie budżetu na obsługę prawną i składanie zamówień.

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe, mile widziane prawnicze,
  • Doświadczenie w pracy administracyjnej w kancelarii prawnej, biurze prawnym lub administracji,
  • Doskonała organizacja pracy, samodzielność oraz biegła znajomość MS Office,
  • Komunikatywność, kultura osobista i umiejętność pracy w zespole,
  • Asertywność w kontaktach z pracownikami różnych działów.

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę,
  • Elastyczny czas pracy i możliwość zdobywania doświadczenia w środowisku akademickim,
  • Bogaty pakiet socjalny (dofinansowanie do wakacji, zajęcia sportowe dla pracownika i dzieci),
  • Premie, trzynasta pensja oraz grupowe ubezpieczenie na życie.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

Sekretarka/sekretarz

Dodano: dzisiaj

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Grodzisku Mazowieckim

Lokalizacja: mazowieckie / Grodzisk Mazowiecki

Zapoznanie z organizacją pracy i funkcjonowaniem prokuratury. Zapoznanie z zakresem działania sekretariatu. Sporządzanie projektów prostych pism. Przepisywanie rękopisów w edytorze tekstów i sporządzanie kserokopii dokumentów. Sporządzanie kart...

Więcej

Sekretarka

Dodano: wczoraj

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach

Lokalizacja: pomorskie / Żukowo

1. Prowadzenie dziennika korespondencyjnego i innych dzienników i rejestrów;2. Rejestracja poczty zwykłej i resortowej, przygotowanie dokumentów do wysyłki;3. Obsługa urządzeń biurowych w tym faksu, kserkopiarki oraz komputera;4. Przyjmowanie i załatwianie...

Więcej
/