Sekretarka

Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Sekretarka
Miejsce pracy: Zamość
Numer: StPr/25/0831
OBOWIĄZKI:
Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji,obsługa urządzeń biurowych,organizacja spotkań,prowadzenie rejestrów i archiwizacja dokumentów,obsługa sekretarska i recepcyjna gości,organizacja spotkań z pracownikami,prowadzenie zaopatrzenia w materiały biurowe,przygotowywanie raportów i dokumentów,realizacja innych zadań zleconych przez przełożonego.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
Uprawnienia: umiejętność pracy z trudnym klientem


Wymagania inne:

Systematyczność, chęć do pracy. Mile widziane doświadczenie na danym stanowisku.

Miejsce pracy:

Zamość


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 700 do 6 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu

Podobne oferty

Asystentka/sekretarka

Dodano: dzisiaj

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Pyrzycach

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Pyrzyce

Obsługa klienta Kancelarii Notarialnej.Przygotowanie dokumentów.Prowadzenie ksiąg notarialnych.Obsługa korespondencji papierowej i elektronicznej.Możliwa praca w jedną sobotę w miesiącu.Godziny pracy od 08:15 do 16:15. Wymagania konieczne: Wykształcenie:...

Więcej

Sekretarka

Dodano: dzisiaj

Firma: APS Energia S.A.

Lokalizacja: mazowieckie / Stanisławów Pierwszy, k/ Warszawy

Główne obowiązki: kompleksowa obsługa sekretariatu, prowadzenie rezerwacji sal konferencyjnych, organizowanie i obsługa spotkań dla Członków Zarządu, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów wpływających do Spółki, nadzór nad pismami wymagającymi...

Więcej
/