Sekretarka

Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Sekretarka
Miejsce pracy: Zamość
Numer: StPr/24/2856
OBOWIĄZKI:
Obsługa sekretariatu, obsługa organizacji dokumentów, obsługa korespondencji, przyjmowanie telefonów oraz udzielanie informacji.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: administracja lub ekonomia lub geodezja lub prawo
Uprawnienia: osoba samodzielna
Uprawnienia: osoba odpowiedzialna
Uprawnienia: umiejętność obsługi pakietu MS OFFICE
Uprawnienia: komunikatywność


Wymagania inne:

Mile widziana znajomość podstaw prawa.Pracodawca zapewni szkolenie.

Miejsce pracy:

Zamość


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 300 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu

Podobne oferty

Sekretarka

Dodano: dzisiaj

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Radzyniu Podlaskim

Lokalizacja: lubelskie / Komarówka Podlaska

prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników oraz ewidencji urlopów wypoczynkowych, kompleksowa obsługa sekretariatu, w tym poczty elektronicznej, pomoc w prowadzeniu dokumentcji pracowniczej, obsługa urządzeń biurowych, pomoc przy archiwizacji dokumentacji...

Więcej

Pracownik Sekretariatu

Dodano: 2024-12-20

Firma: KLIMA-THERM Sp. z o.o.

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk, ul. Budowlanych 48 (Kokoszki)

zadania: praca w dwuosobowym sekretariacie obsługującym ok 100 pracowników biura dbanie o przepływ korespondencji pomiędzy centralą a biurami handlowymi w Polsce wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu dekretacji SAP prowadzenie archiwum dokumentów...

Więcej
/