Sekretarka

Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Sekretarka
Miejsce pracy: Zamość
Numer: StPr/24/2520
OBOWIĄZKI:
Obsługa dokumentacji firmowej, kontakt z klientem, ewidencja korespondencji.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: średnie zawodowe
Uprawnienia: komunikatywność
Uprawnienia: umiejętność obsługi urządzeń biurowych
Uprawnienia: znajomość Microsoft Office


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Zamość


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 2 150 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu

Podobne oferty

Pracownik sekretariatu kancelarii

Dodano: wczoraj

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie

Lokalizacja: mazowieckie / Pruszków

- przyjmowanie połączeń telefonicznych- umawianie na spotkanie- kontakt z klientami Kancelarii- przygotowywanie nieskomplikowanych pism- odbiór i wysyłka korespondencji pocztowej i elektronicznej- obsługa komputera, w tym programów pakietu Ms Office, poczty...

Więcej

Sekretarka

Dodano: 2024-11-21

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Wałcz

-wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem akt spraw sądowych oraz urządzeń ewidencyjnych służących do ich rejestrowania (czynności do zapoznania się),-przygotowywanie akt do archwium,-przygotowywanie akt do brakowania,-rejestrowanie korespondencji...

Więcej
/