Sekretarka

Powiatowy Urząd Pracy w Parczewie
Sekretarka
Miejsce pracy: Parczew
Numer: StPr/25/0331
OBOWIĄZKI:
- łączenie rozmów telefonicznych,- organizowanie narad i spotkań Dyrektora PUP, - przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji wpływającej do PUP oraz jej rozdział zgodnie z dekretacją,- przyjmowanie klientów i kierowanie ich do właściwych stanowisk merytorycznych,- zabezpieczenie pracowników urzędu w środki techniczno biurowe,- przygotowywanie korespondencji wychodzącej.- ewidencja delegacji służbowych,- ewidencja czasu pracy pracowników- organizacja szkoleń pracowników.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Parczew


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 806 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Parczewie

Podobne oferty

Sekretarka

Dodano: wczoraj

Firma: SĄD REJONOWY W ŚWIECIU

Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Świecie

- obsługa informatyczna systemów sądowych,- szycie i numerowanie akt sądowych,- umieszczanie w aktach poświadczeń odbioru,- przygotowywanie akt do spisu archiwalnego, - sporządzanie likwidacji należności biegłym i świadkom,- wykonywane czynności...

Więcej

Sekretarka/sekretarz

Dodano: wczoraj

Firma: Prokuratura Okręgowa

Lokalizacja: warmińsko-mazurskie / Nowe Miasto Lubawskie

­wykonywanie prac kancelaryjno – biurowych i pomocniczych, ­prowadzenie urządzeń ewidencyjnych określonych w przepisach o biurowości, ­prowadzenie korespondencji, sporządzanie projektów pism, zapewnienie sprawnego obiegu wpływających i sporządzanych w...

Więcej
/