Sekretarka

Powiatowy Urząd Pracy w Polkowicach
Sekretarka
Miejsce pracy: Polkowice
Numer: StPr/25/0096
OBOWIĄZKI:
- wydawanie druków i formularzy deklaracji podatkowych;- pomoc klientom przy umawianiu wizyty w urzędzie;- pomoc przy obsłudze kancelaryjnej.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: obsługa komputera i podstawowych aplikacji biurowych


Wymagania dodatkowe:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Polkowice


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Polkowicach

Podobne oferty

Pracownik biurowy - Sekretarz szkoły

Dodano: dzisiaj

Firma: Grupa Pascal

Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Toruń

Tworzenie i realizowanie strategii marketingowej Profesjonalny dobór rozwiązań do potrzeb klientów Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i planowanie aktywności wobec klientów Pozyskiwanie oraz stała współpraca z klientami w zakresie doradztwa,...

Więcej

Pracownik biurowy - Sekretarz szkoły

Dodano: dzisiaj

Firma: Grupa Pascal

Lokalizacja: mazowieckie / Płock

Tworzenie i realizowanie strategii marketingowej Profesjonalny dobór rozwiązań do potrzeb klientów Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i planowanie aktywności wobec klientów Pozyskiwanie oraz stała współpraca z klientami w zakresie doradztwa,...

Więcej
/