Sekretarka

Powiatowy Urząd Pracy w Strzelinie
Sekretarka
Miejsce pracy: Strzelin
Numer: StPr/24/0427
OBOWIĄZKI:
obsługa systemu przesyłek w biurze podawczym; przyjmowanie, obsługa oraz udzielanie informacji interesantom (w tym telefonicznie) pod nadzorem pracownika sekretariatu/biura; segregowanie korespondencji wg. grup nadawczych, sprawowanie nadzoru nad dokumentacją firmową lub urzędową, obsługiwanie urządzeń biurowych, porządkowanie oraz archiwizowanie dokumentacji. uczestniczenie w szkoleniach wewnętrznych organizowanych w urzędzie m.in. z zakresu metod tworzenia oficjalnej korespondencji, zasad etykiety, techniki rozmów telefonicznych, itp.; wykonywanie doraźnych poleceń przełożonych, dotyczących pracy.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe
Uprawnienia: obsługa komputera


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Strzelin


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,4 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Strzelinie

Podobne oferty

Sekretarka/sekretarz

Dodano: wczoraj

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie

Lokalizacja: mazowieckie / Pruszków

- poznanie przepisów w zakresie ochrony danych osobowych- poznanie organizacji pracy i funkcjonowania prokuratury oraz zakresu działania sekretariatów- przygotowywanie projektów pism w edytorze tekstów oraz kserokopii dokumentów- sporządzanie kart...

Więcej

Sekretarka

Dodano: wczoraj

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Pucku

Lokalizacja: pomorskie / Puck

Zapoznanie się z systemem informatycznym prokuratury, rejestrowanie postępowań, uzupełnianie danych w systemie informatycznym, zakładnie akt prokuratorskich, segregacja poczty wpływającej. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące...

Więcej
/