Sekretarka

Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnicy
Sekretarka
Miejsce pracy: Międzybórz
Numer: StPr/24/0480
OBOWIĄZKI:
prowadzenie sekretariatu burmistrza , obsługa interesantów, rejestracjai nadawanie korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej,dobra znajomość obsługi komputera tym pakietu oprogramowania biurowego, wysoka kultura osobista,umiejętność radzenia sobie w sytyacjach z trudntm klientam oraz pod presją czasu.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Sekretarka (wymagany staż - lata: 5)
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Międzybórz


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 300 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnicy

Podobne oferty

Asystent / Asystentka Dziekana Wydziału

Dodano: dzisiaj

Firma: Politechnika Wrocławska

Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław

Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację całokształtu zadań związanych z pełnieniem funkcji Asystenta/Asystentki Dziekana Wydziału. Zakres obowiązków: obsługa sekretariatu Dziekana Wydziału,...

Więcej

Sekretarka oddziału

Dodano: dzisiaj

Firma: Instytut Fizyki Jądrowej im. Henryka Niewodniczańskiego PAN

Lokalizacja: małopolskie / Kraków

Nadsyłanie zgłoszeń: 27.10.2024 Przewidywany termin zatrudnienia: Listopad 2024 Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny, następnie na rok z możliwością przedłużenia Liczba wolnych stanowisk: 1 OPIS ZADAŃ / STANOWISKA PRACY: prowadzenie sekretariatu...

Więcej
/