Wydział Elektroniki, Fotoniki i Mikrosystemów Politechniki Wrocławskiej poszukuje osób na stanowisko:
ds. środków trwałych – umowa na czas zastępstwa
Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za prowadzenie spraw związanych z ewidencją i rozliczaniem środków trwałych.
- prowadzenie na bieżąco ewidencji i oznaczeń składników majątkowych,
- prowadzenie spraw związanych z przyjęciem i likwidacją oraz przemieszczeniem środków trwałych,
- naliczanie i rozliczanie opłat,
- uczestnictwo w inwentaryzacjach, wyjaśnianie różnic inwentaryzacyjnych,
- wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego w obszarze gospodarowania środkami trwałymi.
- wykształcenie wyższe,
- doświadczenie w pracy w działach administracyjno-ekonomicznych,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, Word),
- znajomość ustawy o rachunkowości w zakresie środków trwałych,
- umiejętność pracy w zespole,
- dokładność, skrupulatność, systematyczność w wykonywaniu powierzonych zadań,
- bardzo dobra organizacja pracy własnej,
- wysoka kultura osobista.
- stabilne zatrudnienie na umowę o pracę na czas zastępstwa, z pensją zawsze na czas,
- trzyskładnikowe wynagrodzenie: wynagrodzenie zasadnicze + premia regulaminowa + dodatek za wieloletnią pracę (3-20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od posiadanego stażu pracy),
- pakiet benefitów (13-ta pensja, dofinansowanie do wypoczynku pracownika i członków rodziny, preferencyjne pożyczki, ubezpieczenia grupowe),
- przestrzeganie zasady work-life balance (praca stacjonarna od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-15.30),
- atrakcyjny system szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych (dofinansowanie kursów językowych i studiów, certyfikowanych szkoleń specjalistycznych, zajęcia sportowe),
- atrakcyjną lokalizację w centrum miasta.