Referent/specjalista ds. administracji obsługi biura i spraw członkowskich

Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Referent/specjalista ds. administracji obsługi biura i spraw członkowskich
Miejsce pracy: Świnoujście
Numer: StPr/25/0187
OBOWIĄZKI:
Prowadzenie czynności administracyjnych związanych z funkcjonowaniem zasobów spółdzielni, Przyjmowanie zgłoszeń, bieżąca obsługa biura związana z obiegiem dokumentów, ich rejestracją, przygotowaniem projektów umów, nadzór nad sprawami pracownicznymi w tym czasem pracy, wystawianie zaświadczeń, prowadzenie ewidencji dokumentacji, nadzór nad sprawami członkowskimi w tym prowadzenie rejestru członków.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Min. Roczny staż pracy na podobnym na stanowiskuUmiejętność pracy w komputerze, podstawowa znajomość programów komputerowych,dokładność, systematyczność,obowiązkowość,kreatywnośćData rozpoczęcia zatrudnienia: Maj- Czerwiec 2025 r.Miejsce zgłoszenia się kandydata na rozmowe kwalifikacyjną: Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa ODRA w Świnoujściu, ul. Boh. Września 75B - po zaproszeniu telefonicznym Praca w godzinach: Poniedziałek 7:00-16:00Wtorek-Czwartek: 7:00-15:00Piątek 7:00 - 14:00

Miejsce pracy:

Świnoujście


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 5 500 do 6 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu

Podobne oferty

Młodszy specjalista ds. administracji magazynowej

Dodano: dzisiaj

Firma: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław

Wystawianie i zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów WZ, MMPZProwadzenie archiwizacji dokumentacji Uczestnictwo w pracach inwentaryzacyjnych Przestrzeganie procedur dotyczących przyjmowania i składowania oraz kompletacji i wydania towarów bieżąca...

Więcej

Pracownik kancelaryjny

Dodano: dzisiaj

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworze

Lokalizacja: dolnośląskie / Jawor

w/z Wymagania inne:

Więcej
/