



Referent / Referentka, Specjalista / Specjalistka ds. obsługi administracyjnej
Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref.: S/W/12/2025
Opis stanowiska:
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę administracyjną Wydziału.
Zakres obowiązków:
- obsługa sekretariatu Wydziału oraz katedr Wydziału,
- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
- przygotowywanie uchwał, protokołów i głosowań na potrzeby Rady Wydziału oraz współpraca w tym zakresie z Dziekanem Wydziału,
- przygotowywanie uchwał, protokołów i głosowań na potrzeby Rady Dyscypliny Naukowej oraz współpraca w tym zakresie z Przewodniczącym Rady Dyscypliny Naukowej,
- obsługa administracyjna postępowań w sprawie nadania stopnia doktora oraz stopnia doktora habilitowanego,
- archiwizacja dokumentów.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- mile widzialne doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office,
- gotowość do nauki obsługi internetowych baz danych (np. POL-on),
- umiejętność redagowania pism, w tym dokumentów o charakterze prawnym,
- komunikatywność i umiejętność współpracy w grupie,
- umiejętność planowania i organizacji pracy,
- systematyczność oraz terminowość.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na umowę o pracę, z pensją zawsze na czas,
- trzyskładnikowe wynagrodzenie: wynagrodzenie zasadnicze + premia regulaminowa + dodatek za wieloletnią pracę (3-20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od posiadanego stażu pracy),
- pakiet benefitów (13-ta pensja, dofinansowanie do wypoczynku pracownika i członków rodziny),
- preferencyjne pożyczki, ubezpieczenia grupowe,
- atrakcyjny system szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych,
- możliwość zaangażowania w inicjatywy charytatywne i działania integracyjne,
- atrakcyjną lokalizację w centrum miasta.
Informujemy:
Zgodnie z Ustawą z dnia 13.05.2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich oraz Rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 31.07.2017 r. w sprawie trybu, sposobu i zakresu uzyskiwania i udostępniania informacji z Rejestru z dostępem ograniczonym oraz sposobu zakładania konta użytkownika, każda osoba przed zatrudnieniem zobowiązana będzie przedłożyć dokumenty wymagane w/w przepisami w tym informację z Krajowego Rejestru Karnego, jak również zostanie zweryfikowana w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym.