Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych

REMONDIS to rodzinna marka o niemieckich korzeniach i jedno z największych przedsiębiorstw na świecie w branży recyklingu, usług komunalnych i zaopatrzenia w wodę. Działa w 33 krajach świata i świadczy usługi dla ponad 30 mln mieszkańców. W Polsce REMONDIS jest obecny od 33 lat i jest liderem w swojej branży. Działa w ponad 50 miastach na terenie całej Polski.

W związku z dalszym dynamicznym rozwojem i sukcesywnym wzmacnianiem pozycji na rynku polskim poszukujemy pracowników na stanowisku:

Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych
Miejsce pracy: Pruszcz Gdański
Twój zakres obowiązków:
  • Bieżąca obsługa spraw administracyjno-handlowych (m.in. przygotowywanie ofert, umów, przygotowywanie wniosków i pism do urzędów z zakresu działalności spółki),
  • Przygotowywanie raportów, zestawień,
  • Współpraca z firmami transportowymi,
  • Wystawianie kart BDO,
  • Prowadzenie ewidencji opadów BDO,
  • Utrzymywanie kontaktów z Klientami (telefoniczny, mailowy),
  • Fakturowanie usług.
Nasze wymagania:
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Mile widziana znajomość obsługi systemu BDO,
  • Zaangażowanie w realizację wytyczonych celów,
  • Znajomość pakietu Microsoft 365 (Office),
  • Wykształcenie min. Średnie.
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,
  • Pracę na samodzielnym stanowisku,
  • Pakiet benefitów – dofinansowanie do karty Multisport, ubezpieczenia grupowego oraz pakietu medycznego,
  • Możliwość rozwoju zawodowego w profesjonalnym zespole.

Podobne oferty

Pracownik administracyjny

Dodano: dzisiaj

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Brodnicy

Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Brodnica

Zapoznanie się z zadaniami i kompetencjami Wydziału, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie ewidencji pism przychodzących i wychodzących, archiwizacja dokumentów, pomoc przy analizie planu i budżetu szkół i placówek oświatowych, udział w realizacji...

Więcej

Pracownik ds. administracyjnych

Dodano: dzisiaj

Firma: Sądecki Urząd Pracy

Lokalizacja: małopolskie / Nowy Sącz

- pomoc w przygotowaniu raportów i sprawozdań,- wykonywanie czynności kancelaryjno-biurowych,- obsługa urządzeń biurowych,- obsługa systemu poboru opłat.Oferta stażu realizowana ze środków Algorytmu. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie...

Więcej
/