Recepcjonista / Recepcjonistka

Centrum Medyczne POLMED w Katowicach poszukuje kandydatów/tek na stanowisko:

Recepcjonista / Recepcjonistka

 

Twoim zadaniem będzie:
  • obsługa pacjentów, zarówno telefoniczna, jak i osobista, zgodnie z przyjętymi standardami w POLMED, obsługa programu do rejestracji pacjentów oraz archiwizacja dokumentacji medycznej.
Warunki współpracy:
  • pełen etat
  • umowa o pracę, umowa zlecenie, kontrakt
  • mile widziani studenci
Oczekiwania:
  • Dyspozycyjność
  • Dokładność, rzetelność i zaangażowanie w wykonywaną pracę
  • Umiejętność pracy zespołowej, empatia, odporność na stres, elastyczność, samodzielność.
  • Miłe usposobienie i wyrozumiałość dla pacjentów
  • Wysoka kultura osobista
  • Dobra organizacja pracy własnej
  • Umiejętność komunikatywnego wypowiadania się przez telefon
  • Dobra znajomość obsługo komputera
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie przez podmioty z Grupy POLMED dla celów obecnej i przyszłych rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Podobne oferty

Recepcjonista / Recepcjonistka

Dodano: 2025-11-21

Firma: Medicover Stomatologia

Lokalizacja: warmińsko-mazurskie / Ostróda, Wojska Polskiego 3

Dołącz do nas, jeśli: komunikacja to Twoja mocna strona, a relacje międzyludzkie są dla Ciebie ważne, dobrze radzisz sobie ze stresem, a problem jest dla Ciebie wyzwaniem, jesteś samodzielny w działaniu i posiadasz umiejętność podejmowania szybkich decyzji...

Więcej

Recepcjonistka / Recepcjonista

Dodano: 2025-11-19

Firma: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: podlaskie / Białystok

bezpośrednia obsługa pacjentów z dbałością o ich komfort i potrzeby, rejestracja wizyt oraz udzielanie informacji o usługach medycznych, wsparcie pacjentów w zakresie umawiania i rozliczania wizyt, promowanie aktualnych usług i ofert, dbanie o pozytywny...

Więcej
/