Project Assistant/ Account Manager

Akademia Biznesu wchodzi w skład grupy kapitałowej MDDP Michalik, Dłuska, Dziedzic i Partnerzy. MDDP jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się firm doradczych w Polsce. MDDP Akademia Biznesu oferuje szerokie spektrum szkoleń i kursów w zakresie: podatki, rachunkowość, finanse, kadry i płace, controlling, zarządzanie strategiczne oraz rozwój kompetencji zawodowych i osobistych. Nasz zespół tworzą doświadczeni menedżerowie największych firm szkoleniowych działających na polskim rynku. Wieloletnia praktyka w organizowaniu kursów i szkoleń, pozwala nam na dzielenie się z Państwem wiedzą najwyższej klasy ekspertów i wykładowców. Dokładamy wszelkich starań, żeby uczestnicy organizowanych przez nas wydarzeń zyskiwali dostęp do najnowszych informacji o zmianach i procesach zachodzących w danym temacie oraz mieli okazję poznania najlepszych praktyk i najefektywniejszych rozwiązań problemów, z którymi spotykają się w swojej codziennej pracy. Dążymy, żeby w możliwie pełny sposób odpowiadać na Państwa oczekiwania, dlatego wszystkie nasze szkolenia, konferencje i seminaria poprzedza profesjonalne badanie potrzeb przyszłych uczestników.


Project Assistant/ Account Manager

Miejsce pracy: Warszawa

Wymagania:
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym swobodnie prowadzić rozmowy biznesowe.
  • Język polski: native.
  • Dobra organizacja pracy własnej i umiejętność zarządzania czasem.
  • Umiejętność ustalania priorytetów i wielozadaniowość.
  • Terminowość i staranność w wykonywaniu zadań.
  • Komunikatywność, odpowiedzialność oraz wysoka kultura osobista.
  • Kreatywność i zaangażowanie.
  • Praktyczna znajomość pakietu Office
Obowiązki:
  • Organizacja, planowanie i nadzór nad realizacją  projektów/szkoleń/warsztatów/konferencji
  • Prowadzenie dokumentacji szkoleniowej i projektowej
  • Kontakt z klientami i partnerami w języku polskim i angielskim
  • Prowadzenie korespondencji w tym korespondencji elektronicznej
  • Przygotowywanie ofert i odpowiadania na zapytania Klientów
  • Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów
  • Współpraca z podmiotami partnerskimi głównie w języku angielskim
  • Bieżąca współpraca z zespołem sprzedaży
  • Stała współpraca i koordynowania działań trenerów
  • Opracowywanie harmonogramów, terminarzy, planowanie spotkań w projektach
  • Monitorowanie w zakresie prawidłowej realizacji  wydarzeń
  • Dodatkowe prace biurowe.
Oferujemy:
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w godzinach 8:00-16:00 w centrum Warszawy w nowoczesnym biurze /praca zdalna
  • Udział w długoterminowych i interesujących projektach szkoleniowych
  • Możliwość rozwoju i doskonalenia umiejętności.
  • Możliwość realizowania własnych projektów.


Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodzę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883)
/