Pracownik kancelaryjny

Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Pracownik kancelaryjny
Miejsce pracy: Zamość
Numer: StPr/25/0472
OBOWIĄZKI:
Pisanie pism urzędowych, gromadzenie i porządkowanie dokumentów, prowadzenie oraz obsługa social media.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
Uprawnienia: obsługa social mediów
Uprawnienia: obsługa komputera
Uprawnienia: dobra organizacja pracy
Uprawnienia: komunikatywność
Uprawnienia: obsługa programu graficznego Canva


Wymagania inne:

Obsługa aplikacji CapCut, doświadczenie zawodowe mile widziane.

Miejsce pracy:

Zamość


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu

Podobne oferty

Specjalista ds. Administracji i Obsługi Kadrowej

Dodano: dzisiaj

Firma: MIWRO sp. z o.o. sp. k.

Lokalizacja: dolnośląskie / Mirków

Szukasz stabilnej pracy w dynamicznym środowisku? Masz doświadczenie w administracji i obsłudze kadrowej? Jeśli cenisz sobie jasne warunki zatrudnienia, premie oraz rozwój zawodowy, ta oferta jest dla Ciebie! Twoje obowiązki: Wystawianie faktur sprzedażowych i...

Więcej

Starszy Specjalista ds. Zarządzania Środowiskiem Pracy

Dodano: dzisiaj

Firma: Credit Agricole Bank Polska S.A.

Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław

Twoja rola Koordynujesz proces zapewnienia stanowisk pracy oraz zarządzasz usługami parkingowymi i relokacyjnymi Odpowiadasz za kontrakty usługowe, od wsparcia w tworzeniu specyfikacji, po monitorowanie jakości, kosztów i terminowości Weryfikujesz terminy...

Więcej
/