Pracownik biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Turku
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Turek
Numer: StPr/25/0044
OBOWIĄZKI:
Rejestrowanie reklamacji (zapisy, rekompensaty w postaci paczek).Nadzorowanie terminowości audytów wewnętrznych. Administrowanie dokumentacji audytowejSporządzanie systematycznie określonych zapisów.Kontakt z firmą DDD (dezynsekcja, dezynfekcja, deratyzacja), administrowanie dokumentacji związanej z działaniami DDD.Rejestrowanie dat badań pracowniczych (współpraca z działem BHP).Administrowanie dokumentacji jakościowej.Wsparcie działu jakości w codziennym funkcjonowaniu.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: pomaturalne/policealne


Wymagania inne:

[Minimalne kwalifikacje niezbędne do podjęcia stażu na danym stanowisku] : znajomość pakietu MS Office 365, jęz. angielski w stopniu komunikatywnym, książeczka do celów sanitarno - epidemiologicznych[Predyspozycje psychofizyczne i zdrowotne] : komunikatywność, otwartość, umiejętność pracy w grupie, samodzielność, elastycznośćosoby zarejestrowane w PUP w Turku jako bezrobotne

Miejsce pracy:

Turek


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Turku

Podobne oferty

Pracownik biurowy w dziale importu

Dodano: dzisiaj

Firma: DAMBAT Jastrzębski S.K.A.

Lokalizacja: mazowieckie / Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)

Kogo szukamy? Osób nastawionych na długą współpracę, które chcą się rozwijać, mają zdolności analitycznego myślenia oraz dobrą znajomość języka angielskiego. Praca jest stacjonarna, dlatego wymagany jest samodzielny dojazd - Adamów 50, A2 Warsaw...

Więcej

Pracownik biurowy

Dodano: dzisiaj

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Stalowej Woli

Lokalizacja: podkarpackie / Agatówka (pow. stalowowolski, gm. Zaleszany), Agatówka

Prowadzenie dokumentacji działu zakupów i sprzedaży. Wypisywanie polis, wniosków kredytowych pod nadzorem opiekuna. Rozpoznanie rynku i pomoc w opracowaniu kampanii reklamowej. Obsługa komputera i programów stosowanych w firmie. Wymagania konieczne:...

Więcej
/