Pracownik biurowy

Miejski Urząd Pracy w Płocku
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Płock
Numer: StPr/24/0897
OBOWIĄZKI:
Obsługa bezpośrednich cudzoziemców - rosyjskojęzycznych, rejestracja wniosków o udzielenie cudzoziemcom zezwolenia na pobyt i pracę w Polsce w systemach informatycznych służących do rejestracji wniosków w zakresie legalizacji pobytu i zatrudnienia cudzoziemców w Polsce, bezpośredni i telefoniczny kontakt z cudzoziemcami, obsługa komputera i urządzeń biurowych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe
Język: rosyjski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: bardzo dobra obsługa komputera w zakresie MS Office
Uprawnienia: biegła obsługa komputera, Office, Internet, urządzeń biurowych


Wymagania inne:

Znajomość aktów prawnych dotyczących legalizacji pobytu i zatrudnienia cudzoziemców na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, znajomość portali / systemów informatycznych służących do rejestracji wniosków w zakresie legalizacji pobytu i zatrudnienia cudzoziemców w Polsce.

Miejsce pracy:

Płock


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Płocku

Podobne oferty

Pracownik obsługi biurowej

Dodano: wczoraj

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Wołominie

Lokalizacja: mazowieckie / Kobyłka

1)Nauka sporządzania pism i innych dokumentów przy wykorzystaniu programów komputerowych (wnioski do urzędów, pisma do Klientów)2)Nauka przyjmowania i podziału korespondencji:-rejestrowanie pism wychodzących i przychodzących,-wpisywanie pism do dziennika...

Więcej

Pracownik biurowy

Dodano: wczoraj

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Bydgoszcz

zbieranie danychtworzenie witryny B2B na systemie wordpressarchiwizacja dokumentówwprowadzenie zamówień do systemupomoc w kreacji strony wwwStaż odbywać się będzie Brdyujście Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:...

Więcej
/