Pracownik biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Lublinie
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Lublin
Numer: StPr/25/0548
OBOWIĄZKI:
- Wsparcie w obiegu dokumentów- Obsłługa systemów biurowych- Pomoc w organizowaniu spotkań
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: Administracja
Uprawnienia: Obsługa komputera


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Lublin


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Lublinie

Podobne oferty

Pracownik biurowy

Dodano: dzisiaj

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Jędrzejowie

Lokalizacja: świętokrzyskie / Nagłowice

Odbieranie telefonów, wypełnianie dokumentów, wystawianie faktur. oferta stażu dotyczy osób długotrwale bezrobotnych, niepełnosprawnych lub 55+ Wymagania inne:

Więcej

Pracownik Administracyjno-Kadrowy

Dodano: dzisiaj

Firma: MIWRO sp. z o.o. sp. k.

Lokalizacja: dolnośląskie / Mirków

Szukasz pracy, która łączy zadania administracyjne i kadrowe? Masz doświadczenie w obsłudze faktur, dokumentacji pracowniczej i kontaktach z biurem księgowym? Jeśli cenisz sobie stabilność i rozwój zawodowy, ta oferta jest dla Ciebie! Zakres obowiązków:...

Więcej
/