Pracownik biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Zamość
Numer: StPr/25/0223
OBOWIĄZKI:
Biężąca obsługa pracy przedsiębiorstwa, w tym: przyjmowanie, ewidencjonowanie oraz prawidłowy obieg korespondencji (poczta przychodząca, wychodząca), obsługa poczty elektronicznej, odbieranie połączeń telefonicznych, obsługa urządzeń biurowych, przygotowywanie projektów pism, sprawozdań i wniosków składanych przez syndyka masy upadłości w prowadzonych postępowaniach, kontaktowanie się z sądem, organami administracji publicznej oraz stronami prowadzonego postępowania upadłościowego.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: prawnicze, administracyjne, ekonomiczne
Uprawnienia: dobra znajomość obsługi komputera
Uprawnienia: dobra znajomość obsług pakietu MS Office


Wymagania inne:

Min. 3 lata doświadczenia w pracy na stanowisku pracownik administracyjno-biurowy.

Miejsce pracy:

Zamość


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu

Podobne oferty

Pracownik biurowy w Dziale Zakupów (m/k/r)

Dodano: dzisiaj

Firma: SANHA Polska Sp. z o.o.

Lokalizacja: dolnośląskie / Legnica, wygodna lokalizacja 3 km od centrum miasta i około 3 km do drogi S

Będziesz odpowiedzialny/na za realizację działań związanych z procesem zakupowym: operacyjną realizacją wybranych etapów procesu zakupów, kontrolę i raportowanie terminowości dostaw, bezpośredni kontakt z dostawcami, przygotowywanie dokumentacji...

Więcej

Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Administracji

Dodano: dzisiaj

Firma: Contact Center Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, ul. Stawki 2A

Zakres obowiązków: Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Odbieranie telefonów oraz udzielanie informacji, Wspieranie zespołu w codziennych zadaniach administracyjnych, Utrzymywanie porządku w przestrzeni biurowej i recepcyjnej, Współpraca z...

Więcej
/