Pracownik biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Lublinie
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Lublin
Numer: StPr/25/0251
OBOWIĄZKI:
Pomoc przy przydziałach i zwrotach akt, sporządzanie wykazów dokumentów przekazywanych do placówek terenowych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Obsługa komputera


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Lublin


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Lublinie

Podobne oferty

Pracownik biurowy

Dodano: dzisiaj

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu

Lokalizacja: śląskie / Katowice

odbieranie połączeń telefonicznych, bezpośredni kontakt z klientami, dbanie o pozytywny wizerunek firmy, udzielanie informacji na temat ofert firmy lub profilu jej działalności, obsługa urządzeń biurowych, kontrola nad korespondencją przychodzącą i...

Więcej

Pracownik Biurowy / Kierownik Biura

Dodano: dzisiaj

Firma: DAMASZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, ul. Atlasowa 33

prace administracyjne, monitorowanie obiegu dokumentów, archiwizacja i segregacja dokumentów zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą współpraca z biurem księgowym, kompletowanie dokumentów wystawianie dokumentów sprzedaży inne czynności...

Więcej
/